Komunikaty

ZAWIADOMIENIE O PRZEDŁUŻENIU POSTĘPOWAŃ W SPRAWACH PRZEKSZTAŁCENIA PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W PRAWO WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI

                                                                 Giżycko, dnia 26 lutego 2015 r.            

                                                                                            

                     Z a w i a d o m i e n i e

 

     Na podstawie art. 36 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) informuję, o przedłużeniu terminów załatwienia spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do wykazu, który przedstawiam w załączeniu.

    Przyczyną przedłużenia terminów załatwiania spraw jest ilość aktualnie i równocześnie prowadzonych 117 postępowań administracyjnych z tego zakresu oraz fakt objęcia tymi postepowaniami 3 712 osób.  Wielość stron postępowania, konieczność ustalania adresów stron do doręczeń, jak również możliwość podejmowania kolejnych czynności w ramach postępowań po uprzednim potwierdzeniu odbioru stosownych pism przez wszystkie strony danych postepowań wpływają bezpośrednio na wydłużenie okresu załatwienia spraw.

        Istotną okolicznością mającą bezpośredni wpływ na przedłużenie terminów załatwienia niektórych spraw określonych w wykazie jest także okoliczność śmierci niektórych użytkowników wieczystych oraz fakt, że postępowania spadkowe mające na celu ustalenie następców prawnych osób zmarłych nie zostały przeprowadzone. Uniemożliwia to dalsze prowadzenie postępowania do momentu ustalenia następców prawnych osób zmarłych
i stanowi podstawę do zawieszenia postępowania.

     Przewidywane terminy załatwienia spraw zostały w odniesieniu do poszczególnych postępowań szczegółowo określone w wykazie z uwzględnieniem kolejności wpływu wniosków o przekształcenie.

      Informuję ponadto o możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz uzyskania szczegółowych danych z zakresu prowadzonych postępowań w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku (pok. 111) tel. 87 73 24 114.

 

 

Otrzymują:

1.  strony w formie podania do publicznej wiadomości

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.02.2015
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Markowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2015 07:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Markowski
Ilość wyświetleń: 2277
03 marca 2015 08:01 (Jacek Markowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_do_zawiadomienia.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2015 08:00 (Jacek Markowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2015 07:59 (Jacek Markowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)