Konkursy na stanowisko

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego - audytor wewnętrzny w Urzędzie Miejskim w Giżycku na stanowisku ds. audytu i kontroli (termin złożenia dokumentów do 13 lutego 2025 r.)

Burmistrz Miasta Giżycka

Aleja 1 Maja 14

11-500 Giżycko 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego –

audytor wewnętrzny w Urzędzie Miejskim w Giżycku na stanowisku ds. audytu i kontroli.

 

I. Wymagania:

1.       niezbędne:

1)      należy spełniać warunki zawarte w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

2)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu,

3)      nieposzlakowana opinia.

2.      dodatkowe w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego:

1)      doświadczenie w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego,

2)      znajomość przepisów prawa:

a)       ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

b)      ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

c)       ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

d)      ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,

e)       ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,

f)       ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

g)      ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;

3)      znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego,

4)      umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole,

5)      cechy osobowości: dokładność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, umiejętność zarządzania czasem pracy i ustalania priorytetów, komunikatywność,

6)      motywacja do pracy.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)      przeprowadzanie audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Giżycko,

2)      koordynacja i nadzór w imieniu Burmistrza nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej I i II stopnia,

3)      kontrola wewnętrzna – kontrola jednostek organizacyjnych Miasta oraz innych podmiotów wykonujących zadania ze środków Budżetu Miasta w zakresie:

a)       rzetelności zapisów księgowych,

b)      legalności zobowiązań finansowych,

c)       sposobu wykorzystania majątku będącego w dyspozycji jednostek,

d)      oceny poziomu świadczonych usług, struktury organizacyjnej, gospodarowania materiałami i energią,

e)       organizacji wydajności pracy,

f)        prawidłowości decyzji dotyczących zakupu, sprzedaży i likwidacji środków trwałych,

g)      sposobu dokonywania zakupów i usług oraz prawidłowości realizacji Prawa Zamówień Publicznych,

h)      monitorowanie wykonywania zaleceń pokontrolnych.

 

III. Warunki pracy

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.

Wymiar etatu: 1.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą, kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika (po zdanym egzaminie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony).

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – marzec 2025 r.

 

IV. Informacje w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)      list motywacyjny*,

2)      życiorys (CV),

3)      kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*,

4)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*.

 

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP.

 

VI.  Miejsce, termin i forma składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy:

1)      składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7 lub

2)      przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub

3)      złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP: www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP 

w terminie do 13 lutego 2025 r. do godz. 15.30, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko urzędnicze - Audytor”.

Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

 

VIIProcedura naboru

Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania, zostaną telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu wiedzy i znajomości przepisów.

Ostatni etap postępowania kwalifikacyjnego obejmuje indywidualne rozmowy z Burmistrzem Miasta Giżycka kandydata lub kandydatów, którzy uzyskali najwyższe oceny w poprzednich etapach postępowania.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.

 

 VIII. Osoba do kontaktu z kandydatami

Dodatkowych informacji o naborze udziela Pan Arkadiusz Połojański – Sekretarz Miasta, e-mail: arkadiusz.polojanski@gizycko.pl

 

IXWyniki naboru

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Urząd Miejski w Giżycku informuje, że na stronie internetowej https://gizycko.sygnalizuj.pl/pl jest dostępna wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Giżycku.

 

UWAGA: W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y,  że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza w ocenie mojej kandydatury.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

 

 

Klauzula informacyjna

 

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych  jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

2)      Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych: Katarzynę Furmaniak, z którą  można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl.

3)      Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze.

4)      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.

5)      Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

a)       przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

b)      dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.

6)      Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7)      Pani/Pana dane, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

8)      Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.

9)      Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10)  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).        

 

 

  

 

Burmistrz Miasta Giżycka

/ - /

Ewa Ostrowska

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03 lutego 2025 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 lutego 2025 07:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Telak
Ilość wyświetleń: 851
04 lutego 2025 07:46 (Magdalena Telak) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 lutego 2025 07:46 (Magdalena Telak) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 lutego 2025 07:46 (Magdalena Telak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)