Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Giżycku ogłasza nabór na stanowisko asystent osobisty osoby niepełnosprawnej w ramach realizowania resortowego Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „ Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2021”
Stanowisko – „ Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej”
Forma zatrudnienia – umowa cywilnoprawna( umowa zlecenie )
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie : minimum średnie;
b) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach : asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
c) posiadane co najmniej 6 – miesięczne , udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na wykonywani zadań asystenta.
2. Dodatkowe predyspozycje :
a) empatia i umiejętność współpracy z ludźmi- konieczność nawiązania pozytywnych relacji z osobą niepełnosprawną i jej rodziną, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
b) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
c) odporność na sytuacje stresowe.
3. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej może pomóc w :
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybranych przez uczestnika Programu miejsc( np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturowe/rozrywkowe/ społeczne/ resortowe)
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
c) załatwianiu spraw urzędowych,
d) nawiązaniu kontaktu / współpracy z różnego rodzaju organizacjami,
e) korzystaniu z dóbr kultury ( np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy),
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
a) Curriculum Vitae,
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje wymagane na stanowisku asystenta,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślnie,
e) Klauzula RODO ( w załączeniu)
5. Forma zatrudnienia :
a) umowa zlecenie
b) liczba zaplanowanych godzin w 2021 roku – do 850 h
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Giżycku, w kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko – asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” lub listownie na adres :
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Giżycku
ul. Wodociągowa 15
11-500 Giżycko
Termin składania dokumentów od dnia ogłoszenia do dnia 12 listopada 2021r. do godz. 15.00
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
mgr Jarosław Borowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku