Konkursy na stanowisko

MZOSiP - Konkursy na kandydatów na stanowiska dyrektorów: Zespołu Szkół nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 4 w Giżycku /do 12 kwietnia/

 BURMISTRZ MIASTA GIŻYCKA

OGŁASZA KONKURSY

NA KANDYDATÓW  NA STANOWISKA DYREKTORÓW:

 

1.      ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W GIŻYCKU, UL. WIEJSKA 50,

2.      SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GIŻYCKU, UL. 3 MAJA 21.

 

1.      Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436).

2.      Oferty osób przystępujących  do konkursu powinny zawierać:

1)      uzasadnienie przystąpienia  do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania  i rozwoju szkoły lub placówki;

2)      życiorys z opisem przebiegu  pracy zawodowej, zawierający w szczególności  informacje o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego;

3)      akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia – w przypadku osoby będącej nauczycielem;

4)      dyplom ukończenia studiów wyższych  oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego  stażu  pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

5)      dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

6)      ocenę pracy, o której mowa w  § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać  osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych  typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek(Dz. U. Nr 184, poz. 1436);

7)      zaświadczenie lekarskie  o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

8)      oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r.
Nr 97, poz. 674 z późn.zm), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy  z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz.1365 z późn.zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

9)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne  przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10)  oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub
o ubezwłasnowolnienie;

11)  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn.zm.);

12)  oświadczenie, że kandydat (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. kandydujących na stanowisko dyrektora szkoły) w związku z przystąpieniem do konkursu, złożył Warmińsko-Mazurskiemu Kuratorowi Oświaty oświadczenie lustracyjne bądź informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego – zgodnie z art. 7 ust. 2 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz
treści tych dokumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 63, poz.425, z późn.zm.);

13)  oświadczenie, że kandydat  wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

3.      Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane; w przypadku składania kserokopii dokumentów winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem. Zaświadczenie lekarskie winno być sporządzone przez lekarza medycyny pracy.

4.      Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs” (podać  nazwę i adres placówki, której konkurs dotyczy), w terminie 21 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na adres: Sekretariat Burmistrza Miasta p. 104, Urząd Miejski  w Giżycku, al. 1 Maja 14.

 

 

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Giżycka.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni  indywidualnie.

             

                                                                                 

Burmistrz Miasta Giżycka

/-/

Jolanta Piotrowska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.03.2010
Dokument wytworzony przez: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Barbara Caban
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2010 09:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3627
22 marca 2010 09:26 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu.