Zarządzenia

Zarządzenie nr 234/2009 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji i przejęcia nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem basenu pływackiego oraz nieruchomości zabudowanej budynkiem „byłego przedszkola wojskowego” określonych w protokole rokowań zawartym w dniu 25 czerwca 2009 r. w Olsztynie pomiędzy Województwem Warmińsko – Mazurskim a Gminą Miejską Giżycko.

Zarządzenie Burmistrza Miasta Giżycka

nr 234/2009

z dnia 20 sierpnia 2009 r.

 

w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji i przejęcia nieruchomości  gruntowej zabudowanej budynkiem basenu pływackiego oraz nieruchomości zabudowanej budynkiem „byłego przedszkola wojskowego” określonych w protokole rokowań zawartym w dniu 25 czerwca 2009 r. w Olsztynie pomiędzy Województwem Warmińsko – Mazurskim a Gminą Miejską Giżycko

 

       Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3, art 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z póz. zm.) oraz §1 ust. 1 pkt 1 zarządzenia Burmistrza Miasta Giżycka Nr 169/2009 z dnia 16 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku zarządzam co następuje:

 

§1

  1. Powołuję Komisję Burmistrza Miasta ds. inwentaryzacji i przejęcia nieruchomości  gruntowej zabudowanej budynkiem basenu pływackiego oraz nieruchomości zabudowanej budynkiem „byłego przedszkola wojskowego” określonych w protokole rokowań zawartym w dniu 25 czerwca 2009 r. w Olsztynie pomiędzy Województwem Warmińsko – Mazurskim a Gminą Miejską Giżycko, zwaną dalej „Komisją”.
  2. Do zadań Komisji należy:

a)      przejęcie po uprzednim zinwentaryzowaniu majątku ruchomego związanego z funkcjonowaniem Krytej Pływalni „Medyk”

b)      przejęcie po uprzednim zinwentaryzowaniu nieruchomości  gruntowej zabudowanej budynkiem basenu pływackiego oraz nieruchomości zabudowanej budynkiem „byłego przedszkola wojskowego”

c)      przekazanie przez Komisję w użyczenie wraz z zinwentaryzowanym mieniem Miejskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem basenu pływackiego

d)     przekazanie przez Komisję w zarząd „Administratorowi” Sp. z o.o. nieruchomości zabudowanej budynkiem „byłego przedszkola wojskowego”

e)      sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych czynności

 

§2

      1.   W skład Komisji wchodzą:

a)      przedstawiciel Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku w zakresie zadań określonych w §1 ust. 2 pkt a-e

b)      przedstawiciel Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego      w Giżycku w zakresie zadań określonych w §1 ust. 2 pkt a-e

c)      przedstawiciel Wydziału Finansowo – Księgowego Urzędu Miejskiego w Giżycku w zakresie zadań określonych w §1 ust. 2 pkt a-e

d)     dwóch przedstawicieli Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku w zakresie zadań określonych w w §1 ust. 2 a,c,e

e)      przedstawiciel „Administratora” Sp. z o.o. w zakresie zadań określonych w §1 ust. 2 b,d,e

       2.  Osoby wymienione w ust.1 pkt a-d zostaną wyznaczone        przez właściwych  

            naczelników wydziałów oraz Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 

            w Giżycku oraz spółke „Administrator” Sp. z o.o.

 

§3

  1. Komisja jest powołana na czas oznaczony
  2. Prace Komisji rozpoczynają się w dniu  24 sierpnia 2009 r. i trwają do czasu sporządzenia protokołów z czynności określonych w §1 ust. 2, nie później niż do dnia 31 sierpnia 2009 r.

 

§4

Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Mienia

 

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 sierpnia 2009 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Markowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 sierpnia 2009 14:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2758
21 sierpnia 2009 14:21 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu.