Zarządzenie nr 348/2025
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 3 września 2025 roku
w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych
i materiałów ćwiczeniowych w 2025 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025, poz. 1153) w związku z § 6 ust. 3 i § 9 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrówz dnia 19 maja 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023-2025 (Dz. U. z 2023, poz. 1046) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustala się termin składania wniosków o udzielenie pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023-2025 – do dnia 17 września 2025 r.
§ 2. Wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wnioski należy składać do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2025/2026.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli w Giżycku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Giżycka
/-/
Ewa Ostrowska
Załącznik do Zarządzenia nr 348/2025
Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 3 września 2025 r.
Giżycko, …..………… 2025 r.
…………………………...................................
Nazwisko i imię wnioskodawcy
……………………………………………...
Adres zamieszkania
……………………………………………...
Telefon
Do Dyrektora
....................................................................
(nazwa szkoły)
W N I O S K U J Ę
o przyznanie dofinansowania zakupu podręczników dla ucznia : 1
…………………………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko ucznia, klasa do której będzie uczęszczał od 1 września 2025r.)
1) słabowidzącego,
2) niesłyszącego,
3) słabosłyszącego,
4) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
5) z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
6)z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
7) z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku, gdy są to niepełnosprawności spośród
niepełnosprawności wymienionych w pkt 1-6,
8) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
9) z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności wymienionych w pkt 1-6 i 8.
W załączeniu kopia orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 127, ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku – Prawo oświatowe, albo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 312 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe.
Oświadczenia wnioskodawcy:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku, dla celów związanych z przyznaniem pomocy materialnej o charakterze socjalnym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. C i E Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 w/w rozporządzenia oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
___________________________________________
1 należy podkreślić rodzaj niepełnosprawności
2. Rozliczenie wskazanych wydatków poniesionych na zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla ucznia wskazanego we wniosku nastąpi tylko
w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023- 2025.
3. Proszę o wypłatę dofinansowania na konto bankowe nr:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oświadczam, że właścicielem konta jest: ………………………………
........................................................
(czytelny podpis wnioskodawcy)
Wniosek został przyjęty przez: ………………………….……………………
(data i podpis pracownika przyjmującego wniosek)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku