Zarządzenie nr 125/2024
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 30 października 2024 r.
w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu nr LTPL00317 pod nazwą „Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast” (Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities) realizowanego przez Gminę Miejską Giżycko w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.
Na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 oraz art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) postanawiam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję zespół ds. realizacji projektu nr LTPL00317 pod nazwą „Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast” (Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities) realizowanego przez Gminę Miejską Giżycko w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027:
1) Jagoda Żelisko – kierownik projektu
2) Natalia Wilczewska – kierownik finansowy projektu
2. Zakres czynności członków zespołu ds. realizacji projektu określa załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Giżycka
/ - /
Ewa Ostrowska
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 125/2024 z dnia 30 października 2024 r.
1) Zakres kierownika projektu LTPL00317 – Effective Decisions:
a) koordynacja prac zespołu do spraw realizacji projektu;
b) monitorowanie prawidłowości realizacji projektu, w tym realizacji zadań, wydatkowania i harmonogramu zgodnie zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu;
c) stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu oraz pracownikami Urzędu Miejskiego w zakresie:
- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
- prowadzenia działań promocyjno- informacyjnych w projekcie,
- rozliczenia merytorycznego projektu i nadzór nad prawidłowością rozliczenia finansowego,
- realizacji działań zaplanowanych w projekcie;
d) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym;
e) wypełnienie obowiązków wynikających z wytycznych dotyczących działań informacyjno-promocyjnych programu Projektu;
f) realizacja działań zaplanowanych w projekcie, w tym przeprowadzenie zamówień zgodnie z wymogami Programu;
g) prowadzenie biura i dokumentacji projektu oraz jego archiwizacja;
h) sporządzanie sprawozdań merytorycznych i nadzór nad prawidłowością rozliczenia finansowego;
i) monitoring i ewaluacja projektu, w tym udział w prowadzonych czynnościach związanych z kontrolami/audytami Projektu i in. czynnościami badające prawidłowość przebiegu projektu.
j) stały kontakt z Liderem Projektu i instytucjami Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.
2) Zakres kierownika finansowego projektu LTPL00317 – Effective Decisions:
a) stała współpraca z kierownikiem projektu, instytucjami Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 w zakresie rozliczeń finansowych projektu;
b) bieżąca obsługa finansowa projektu w zakresie przyjmowania, sprawdzania, opisywania, księgowania dokumentów finansowych projektu, terminowego dokonywania płatności i rozliczania działań;
c) przygotowanie rozliczeń części finansowej wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności oraz rozliczenie finansowe końcowe projektu, zgodnie z przyjętym systemem rozliczania/raportowania finansowego Programu;
d) uczestnictwo w spotkaniach i naradach zespołu projektu a także w spotkaniach z Liderem Projektu;
e) wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;
f) archiwizacja dokumentacji finansowo-księgowej zgodnie z wymogami Programu;
g) nadzór nad listami uczestników/listami obecności uczestników projektu w związku z uzasadnieniem ponoszonych kosztów w ramach prowadzonych działań w projekcie;
h) nadzór nad prawidłową obsługą księgową i finansową projektu zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi;
i) doraźna kontrola wewnętrzna dokumentów i terminowego dokonywania płatności;
j) czynny udział podczas trwania kontroli/audytów projektu w zakresie ponoszonych kosztów i księgowości.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku