Zarządzenia

Zarządzenie nr 125/2024 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 30 października 2024 r. w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu nr LTPL00317 pod nazwą „Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast” (Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities) realizowanego przez Gminę Miejską Giżycko w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska

Zarządzenie nr 125/2024

Burmistrza Miasta Giżycka

z dnia 30 października 2024 r.

 

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu nr LTPL00317 pod nazwą „Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast” (Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities) realizowanego przez Gminę Miejską Giżycko w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.

 

Na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 oraz art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) postanawiam, co następuje:

§ 1

1.                  Powołuję zespół ds. realizacji projektu nr LTPL00317 pod nazwą „Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast” (Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities) realizowanego przez Gminę Miejską Giżycko w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027:

1)                  Jagoda Żelisko – kierownik projektu

2)                  Natalia Wilczewska – kierownik finansowy projektu

2.                  Zakres czynności członków zespołu ds. realizacji projektu określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

/ - /

 Ewa Ostrowska

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 125/2024 z dnia 30 października 2024 r.

 

1)      Zakres kierownika projektu LTPL00317 – Effective Decisions:

a)      koordynacja prac zespołu do spraw realizacji projektu;

b)      monitorowanie prawidłowości realizacji projektu, w tym realizacji zadań, wydatkowania i harmonogramu zgodnie zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu;

c)      stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu oraz pracownikami Urzędu Miejskiego w zakresie:

- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,

- prowadzenia działań promocyjno- informacyjnych w projekcie,

- rozliczenia merytorycznego projektu i nadzór nad prawidłowością rozliczenia finansowego,

- realizacji działań zaplanowanych w projekcie;

d)      zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym;

e)      wypełnienie obowiązków wynikających z wytycznych dotyczących działań informacyjno-promocyjnych programu Projektu;

f)       realizacja działań zaplanowanych w projekcie, w tym przeprowadzenie zamówień zgodnie z wymogami Programu;

g)      prowadzenie biura i dokumentacji projektu oraz jego archiwizacja;

h)      sporządzanie sprawozdań merytorycznych i nadzór nad prawidłowością rozliczenia finansowego;

i)       monitoring i ewaluacja projektu, w tym udział  w prowadzonych czynnościach związanych z kontrolami/audytami Projektu i in. czynnościami badające prawidłowość przebiegu projektu.

j)       stały kontakt z Liderem Projektu i instytucjami Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.

 

2)      Zakres kierownika finansowego projektu LTPL00317 – Effective Decisions:

a)      stała współpraca z kierownikiem projektu, instytucjami Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 w zakresie rozliczeń finansowych projektu;

b)      bieżąca obsługa finansowa projektu w zakresie przyjmowania, sprawdzania, opisywania,  księgowania dokumentów finansowych projektu, terminowego dokonywania płatności i rozliczania działań;

c)      przygotowanie rozliczeń części finansowej wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności oraz rozliczenie finansowe końcowe projektu, zgodnie z przyjętym systemem rozliczania/raportowania finansowego Programu;

d)      uczestnictwo w spotkaniach i naradach zespołu projektu a także w spotkaniach z Liderem Projektu;

e)      wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;

f)       archiwizacja dokumentacji finansowo-księgowej zgodnie z wymogami Programu;

g)      nadzór nad listami uczestników/listami obecności uczestników projektu w związku z uzasadnieniem ponoszonych kosztów w ramach prowadzonych działań w projekcie;

h)      nadzór nad prawidłową obsługą księgową i finansową projektu zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi;

i)       doraźna kontrola wewnętrzna dokumentów i terminowego dokonywania płatności;

j)       czynny udział podczas trwania kontroli/audytów projektu w zakresie ponoszonych kosztów i księgowości.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30 października 2024 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Projektów (BP)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jagoda Żelisko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 października 2024 14:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Telak
Ilość wyświetleń: 374
30 października 2024 14:11 (Magdalena Telak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)