Zarządzenie Nr 1250/2023
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 04 października 2023 r.
w sprawie wyznaczenia przedstawicieli do ochrony lokali Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Miejskiej Giżycko w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 15 października 2023 roku
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) w związku z § 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 sierpnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie ochrony lokali obwodowych komisji wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1152) zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Wyznaczam niżej wymienionych przedstawicieli do ochrony lokali obwodowych komisji wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami:
1) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 1 w Giżycku – Pani Emilia Jakowicz
2) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 2 w Giżycku – Pani Jolanta Olszewska
3) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 3 w Giżycku – Pani Wiesława Modesta Efimowska
4) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 4 w Giżycku – Pani Ewa Unrug – Wiszowaty
5) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 5 w Giżycku – Pani Urszula Aneta Pilwińska
6) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 6 w Giżycku – Pani Izabela Kamila Kumkowska
7) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 7 w Giżycku – Pani Teresa Kuncer
8) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 8 w Giżycku – Pani Anna Paulina Koprowska
9) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 9 w Giżycku – Pani Anna Iwona Rudnicka
10) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 10 w Giżycku – Pan Szymon Antoni Gryszko
11) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 11 w Giżycku – Pani Olga Anna Uminowicz
12) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 12 w Giżycku – Pan Kazimierz Smolak
13) Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 13 w Giżycku – Pan Kamil Rafał Wawrocki
2. Zadaniem osób wymienionych w ust. 1 jest zapewnienie w dniu 15 października 2023r. ochrony lokali wyborczych utworzonych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w czasie przerwy
w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami poprzez sprawowanie stałego zewnętrznego dozoru lokalu wyborczego oraz sprawdzanie stanu zabezpieczeń lokalu.
§ 2
1. Przedstawiciel wyznaczony zgodnie z § 1 ust.1 otrzyma pisemne upoważnienie, w którym podane zostanie imię i nazwisko oraz adres zamieszkania. Wzór upoważnienia stanowi załącznik do zarządzenia.
2. Dane osobowe przedstawicieli, w szczególności ich imiona, nazwiska oraz adresy zamieszkania przekazane zostaną osobie zarządzającej obiektem, w której usytuowany jest lokal wyborczy.
3. Lista przedstawicieli wyznaczonych do ochrony poszczególnych lokali wyborczych, zawierająca ich imiona, nazwiska oraz adresy zamieszkania, a także wykaz wykorzystywanych przez nich numerów telefonów przekazana zostanie Komendantowi Powiatowemu Policji w Giżycku.
§ 3
Jeżeli w skutek nadzwyczajnych wydarzeń zachodzi konieczność zamknięcia lokalu wyborczego, po wykonaniu czynności określonych w art. 47 Kodeksu Wyborczego, Burmistrz zapewnia ochronę lokalu komisji w czasie przerwy w głosowaniu.
§ 4
Przewodniczących obwodowych komisji wyborczych w Gminie Miejskiej Giżycko zobowiązuję do niezwłocznego powiadomienia komisji wyborczej wyższego stopnia o wystąpieniu nadzwyczajnych wydarzeń uzasadniających zarządzenie przerwy w głosowaniu, w celu uzyskania zgody na podjęcie stosownej uchwały w tej sprawie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Giżycka
/ - /
Wojciech Karol Iwaszkiewicz
Załącznik do Zarządzenia Nr 1250/2023
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 04 października 2023 r.
Giżycko, dnia …………2023 r.
UPOWAŻNIENIE
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia
28 sierpnia 2014r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie ochrony lokali obwodowych komisji wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1152) wyznaczam Pana/Panią ………………………………………………………….. zamieszkałego/zamieszkałą ……………………………………………………… jako przedstawiciela do ochrony lokalu Obwodowej Komisji Wyborczej Nr …... w ……………………………………………………………… w sytuacji zarządzenia przerwy w głosowaniu w tym lokalu w wyborach zarządzonych na dzień 15 października 2023 r. spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami.
Ochrona lokalu polega na sprawowaniu stałego, zewnętrznego dozoru lokalu wyborczego oraz sprawdzaniu jego zabezpieczeń zgodnie z instruktażem przeprowadzonym przez policję.
……………………………….
(podpis i pieczęć Burmistrza)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku