Zarządzenie nr 218/2016
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 08 kwietnia 2016 roku
w sprawie powołania stałej Komisji ds. przyjęcia i likwidacji środków trwałych
Na podstawie przepisów art. 30 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 roku poz. 1515) art. 4 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2015 roku poz. 1333), zarządzam:
§ 1
Powołuję stałą Komisję ds. przyjęcia i likwidacji środków trwałych w Urzędzie Miejskim w Giżycku w składzie:
Arkadiusz Połojański – Przewodniczący
Teresa Górska – członek
Janina Stankiewicz - członek
Jacek Markowski – członek
Róża Cudzanowska – członek
Karol Walinowicz – członek
Magdalena Fuk – członek
Szymon Grabowski - członek
Jacek Stankiewicz - członek
§ 2
Zadaniem Komisji jest przyjmowanie środków trwałych a także dokonywanie likwidacji.
Posiedzenie Komisji odbywać się będzie w miarę potrzeb.
§ 3
Uchyla się Zarządzenie nr 182/2016 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 19 stycznia 2016 roku w sprawie powołania stałej Komisji ds. przyjęcia i likwidacji środków trwałych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrza Miasta
/-/
Wojciech Karol Iwaszkiewicz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku