Zarządzenia

Zarządzenie Nr 25/2015 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 30 stycznia 2015 r. w sprawie zmiany treści Zarządzenia nr 481/2014 Burmistrza Miasta z dnia 31 października 2014 r. dotyczącego powołania składu osobowego Komisji Przetargowej w Urzędzie Miejskim Giżycku do przygotowania i przeprowadzenia dialogu technicznego oraz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania „Dostawa sprzętu i wdrożenie oprogramowania w ramach projektu Moje@Giżycko .

 

Zarządzenie Nr 25/2015

Burmistrza Miasta Giżycka

z dnia 30 stycznia 2015 r.

 

w sprawie zmiany treści Zarządzenia nr 481/2014 Burmistrza Miasta z dnia 31 października 2014 r. dotyczącego powołania składu osobowego Komisji Przetargowej w Urzędzie Miejskim  Giżycku do przygotowania i przeprowadzenia dialogu technicznego oraz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania „Dostawa sprzętu i wdrożenie oprogramowania w ramach projektu Moje@Giżycko – Elektroniczna Platforma Usługowo – Informacyjna (ePUI)” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury dla osi Priorytetowej 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli

 

            Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:

 

§1.

Zmieniam skład osobowy Komisji Przetargowej w Urzędzie Miejskim w Giżycku do przygotowania i przeprowadzenia dialogu technicznego oraz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania „Wdrożenie oprogramowania wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu Moje@Giżycko – Elektroniczna Platforma Usługowo – Informacyjna (ePUI)” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury dla osi Priorytetowej
7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych  Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli, zwaną dalej Komisją, w następujący sposób:

  1. Jacek Stankiewicz                  - Przewodniczący Komisji,
  2. Jacek Markowski                    - Z-ca Przewodniczącego Komisji,
  3. Sławomir Zygadło                 - Członek,
  4. Szymon Grabowski                - Członek,
  5. Mirosław Domysławski         - Członek,
  6. Danuta Wasilewska                - Członek,
  7. Mariola Tafil                          - Sekretarz

 

§2.

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.

 

§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                          Burmistrz Miasta Giżycka

                                                                                                                        / - /

                                                                                                       Wojciech Karol Iwaszkiewicz

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.01.2015
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Tafil
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lutego 2015 11:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 2511
03 lutego 2015 12:13 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2015 12:11 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2015 11:52 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)