Zarządzenia

Zarządzenie Nr 322/2013 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 20 sierpnia 2013 roku w sprawie utrzymania i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim oraz powołania Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2009.

ZARZĄDZENIE Nr 322/2013

Burmistrza Miasta Giżycka

z dnia 20 sierpnia 2013 r.

 

w sprawie utrzymania i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim oraz powołania Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2009.

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym zarządzam co następuje:

 

§ 1.

  1. Ustanawiam "Politykę Jakości Urzędu Miejskiego w Giżycku", w brzmieniu załącznika do niniejszego zarządzenia.
  2. Celem Polityki Jakości jest zaspokajanie wymagań i oczekiwań Klientów w sposób sprawny, kompetentny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi.
  3. Dla realizacji celu określonego w ust. 2, należy utrzymywać i doskonalić System Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2009 w Urzędzie Miejskim w Giżycku.

 

§ 2.

Zobowiązuję kadrę kierowniczą oraz wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Giżycku do:
-realizowania założeń Polityki Jakości na swoich stanowiskach pracy,

-zdyscyplinowanego udziału w procesie wdrażania Systemu Zarządzania Jakością,

-ścisłej współpracy z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością i Auditorem wewnętrznym ISO.

 

§ 3.

Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi ds. Systemu Zarządzania Jakością.

 

§ 4.

1. Powołuję Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001: 2009 zwanego dalej Pełnomocnikiem.

2. Na Pełnomocnika wyznaczam Sekretarza Miasta.

 

§ 5.

1. Do zadań Pełnomocnika należy podejmowanie działań w celu utrzymania i rozwoju systemu zarządzania jakością w Urzędzie Miejskim w Giżycku.

2. Zadanie określone w ust. 1 Pełnomocnik realizuje w szczególności przez:

a)      nadzór nad przygotowaniem i organizacją szkoleń pracowników i kierowników;

b)      koordynację podejmowanych prac;

c)      współpracę z kierownikami i pracownikami w celu realizacji wyznaczonego harmonogramu prac;

d)      planowanie wewnętrznych auditów i nadzór nad usuwaniem stwierdzonych niezgodności;

e)      nadzór nad dokumentacją systemu jakości;

f)       przedstawianie okresowych przeglądów funkcjonowania Urzędu i systemu jakości;

g)      planowanie działań koordynujących i zapobieganie oraz nadzór nad ich wykonywaniem;

h)      planowanie szkoleń dotyczących zarządzania jakością;

i)        składanie kierownictwu Urzędu planów dotyczących doskonalenia systemu jakości w Urzędzie.

 

§ 6. 

1. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta

2. Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

§ 7.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Zastępca Burmistrza Miasta Giżycka             / - /

Paweł Czacharowski

 

 

Załącznik do Zarządzenia nr 322/2013
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 20 sierpnia 2013 r.

 

 

MISJA I POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO

 

 

MISJA

 misją do spełnienia przez Urząd Miejski w Giżycku jest:

 

nowoczesna służba publiczna wyrażająca się inicjatywą administracji publicznej
w zakresie rozwoju cywilizacyjnego i gospodarczego regionu oraz profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych i osób fizycznych mająca na celu zaspokajanie ich potrzeb
w granicach obowiązujących przepisów prawnych i z pełnym ich poszanowaniem.

 

POLITYKA  JAKOŚCI

 

Powołanie instytucji zobowiązuje ją do zaspakajania potrzeb indywidualnych
i szerszej zbiorowości społecznej. Dlatego naczelnym celem Urzędu – znanym wszystkim pracownikom – jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi Klientów zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu usług, a w szczególności:

-          terminowe i dokładne załatwianie spraw w oparciu o przepisy prawa i obowiązujące procedury;

-          ciągłe doskonalenie kontaktu z Klientem, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań;

-          ciągła analiza i poprawa jakości usług;

-          stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników;

-          rzetelne wykonywanie zadań dla dobra społeczności lokalnej.

 

Cele te chcemy osiągnąć poprzez:

-          wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2009;

-          przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów określonych w: ustawach, Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego;

-          stałe monitorowanie jakości świadczonych usług i ich doskonalenie;

-          prowadzenie szkoleń pracowników.

 

Dla wdrożenia Polityki Jakości Naczelne Kierownictwo Urzędu Miejskiego zapewnia odpowiednie zasoby i niezbędne środki, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.

 

 

Zastępca Burmistrza Miasta Giżycka

                 / - /

       Paweł Czacharowski

 

                                                                                                 Giżycko, dnia 20 sierpnia 2013 r.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.08.2013
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 sierpnia 2013 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 2376
28 sierpnia 2013 10:59 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)