ZARZĄDZENIE Nr 322/2013
z dnia 20 sierpnia 2013 r.
w sprawie utrzymania i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim oraz powołania Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2009.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym zarządzam co następuje:
§ 1.
§ 2.
Zobowiązuję kadrę kierowniczą oraz wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Giżycku do:
-realizowania założeń Polityki Jakości na swoich stanowiskach pracy,
-zdyscyplinowanego udziału w procesie wdrażania Systemu Zarządzania Jakością,
-ścisłej współpracy z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością i Auditorem wewnętrznym ISO.
§ 3.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi ds. Systemu Zarządzania Jakością.
§ 4.
1. Powołuję Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001: 2009 zwanego dalej Pełnomocnikiem.
2. Na Pełnomocnika wyznaczam Sekretarza Miasta.
§ 5.
1. Do zadań Pełnomocnika należy podejmowanie działań w celu utrzymania i rozwoju systemu zarządzania jakością w Urzędzie Miejskim w Giżycku.
2. Zadanie określone w ust. 1 Pełnomocnik realizuje w szczególności przez:
a) nadzór nad przygotowaniem i organizacją szkoleń pracowników i kierowników;
b) koordynację podejmowanych prac;
c) współpracę z kierownikami i pracownikami w celu realizacji wyznaczonego harmonogramu prac;
d) planowanie wewnętrznych auditów i nadzór nad usuwaniem stwierdzonych niezgodności;
e) nadzór nad dokumentacją systemu jakości;
f) przedstawianie okresowych przeglądów funkcjonowania Urzędu i systemu jakości;
g) planowanie działań koordynujących i zapobieganie oraz nadzór nad ich wykonywaniem;
h) planowanie szkoleń dotyczących zarządzania jakością;
i) składanie kierownictwu Urzędu planów dotyczących doskonalenia systemu jakości w Urzędzie.
§ 6.
1. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta
2. Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Miejskiego w Giżycku.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zastępca Burmistrza Miasta Giżycka / - /
Paweł Czacharowski
Załącznik do Zarządzenia nr 322/2013
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 20 sierpnia 2013 r.
misją do spełnienia przez Urząd Miejski w Giżycku jest:
nowoczesna służba publiczna wyrażająca się inicjatywą administracji publicznej
w zakresie rozwoju cywilizacyjnego i gospodarczego regionu oraz profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych i osób fizycznych mająca na celu zaspokajanie ich potrzeb
w granicach obowiązujących przepisów prawnych i z pełnym ich poszanowaniem.
Powołanie instytucji zobowiązuje ją do zaspakajania potrzeb indywidualnych
i szerszej zbiorowości społecznej. Dlatego naczelnym celem Urzędu – znanym wszystkim pracownikom – jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi Klientów zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu usług, a w szczególności:
- terminowe i dokładne załatwianie spraw w oparciu o przepisy prawa i obowiązujące procedury;
- ciągłe doskonalenie kontaktu z Klientem, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań;
- ciągła analiza i poprawa jakości usług;
- stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- rzetelne wykonywanie zadań dla dobra społeczności lokalnej.
Cele te chcemy osiągnąć poprzez:
- wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2009;
- przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów określonych w: ustawach, Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego;
- stałe monitorowanie jakości świadczonych usług i ich doskonalenie;
- prowadzenie szkoleń pracowników.
Dla wdrożenia Polityki Jakości Naczelne Kierownictwo Urzędu Miejskiego zapewnia odpowiednie zasoby i niezbędne środki, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.
Zastępca Burmistrza Miasta Giżycka
/ - /
Paweł Czacharowski
Giżycko, dnia 20 sierpnia 2013 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku