Zarządzenia

Zarządzenie Nr 32/2011 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 4 kwietnia 2011 roku w sprawie: instrukcji kancelaryjnej oraz archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Giżycku

Zarządzenie Nr 32/2011
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 04.04.2011 r.

 

w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

Na podstawie art. 31 i art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (t.j. – Dz. U.  z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.); §4 ust. 9 i ust. 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz §1 ust. 3 i 5; § 2 ust. 2, §42 ust. 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i §4 ust. 3 Instrukcji archiwalnej stanowiącej załącznik nr 6 , do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych zarządzam, co następuje:

§1

  1. Podstawowym systemem wykonywania czynności kancelaryjnych do dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Miejskim w Giżycku jest system tradycyjny.
  2. Archiwum zakładowe Urzędu Miejskiego w Giżycku jest samodzielnym stanowiskiem pracy wykonywanym przez osobę, o której mowa w ust.3.
  3. Wyznaczam Pana Kazimierza Smolaka na archiwistę – koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Giżycku.

 

§2

  1. Określam listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny:

a)      przesyłki polecone imiennie adresowane do pracowników UM Giżycko;

b)      opatrzone klauzulą: „tajemnica skarbowa”;

c)       opatrzone klauzulą: ”zastrzeżone”, „poufne”, „tajne”, „ściśle tajne” w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych;

d)      oferty wykonawców w ramach postępowań prowadzonych na podstawie Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

 

§3

  1. Punkt kancelaryjny prowadzi:

a)      rejestr przesyłek wpływających tworzących akta sprawy;

b)      rejestr przesyłek wpływających nietworzących akt sprawy;

c)       rejestr przesyłek wychodzących;

d)      rejestr upoważnień i pełnomocnictw

e)      rejestr skarg i wniosków

f)       rejestr kontroli zewnętrznych

§4                   

  1. Komórki organizacyjne prowadzące sprawy oznaczone hasłem klasyfikacyjnym wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt: 5342, 5343 (z wyłączeniem spraw o wymeldowanie    z urzędu),5344,5345, 5350-5356, 5360-5365,7044,7047, 7330-7332 prowadzą czynności kancelaryjne na poziomie komórki organizacyjnej.

 

§5

  1. Prowadzący sprawę umieszcza na piśmie:

a)      we właściwym miejscu znaku sprawy oznaczenie prowadzącego sprawę, składające się kolejno z dwóch pierwszych liter imienia i nazwiska pisanych wielką literą;

b)      w dolnej części pisma adnotację: „Sprawę prowadzi …………    ………….

                   pokój nr ………………

               Tel.: …………………………….”

  1. Prowadzący sprawę umieszcza na egzemplarzu pisma pozostającego u nadawcy (w Urzędzie) przekazywanego do akceptacji (podpisu) swój odręczny podpis.
  2. Prowadzący sprawę przekazując pismo do wysłania przez punkt kancelaryjny umieszcza                 w widocznym miejscu (na kopercie lub zwrotnym potwierdzeniu odbioru) znak sprawy wysyłanego pisma.

 

§7

  1. Zarządzenia Burmistrza Miasta, Instrukcje Wewnętrzne, Komunikaty rozpowszechniane  są w Urzędzie Miejskim w Giżycku do wiadomości pracowników drogą elektroniczną. Za datę otrzymania dokumentu uważa się kolejny dzień roboczy od daty wysłania dokumentu, bądź publikacji.

 

§8

  1. Traci moc zarządzenie nr 159/2005 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 20 czerwca 2005r.               w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Giżycku.
  2. Traci moc zarządzenie nr 160/2005 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 22 czerwca 2005r.               w sprawie przyjmowania dokumentacji przez archiwum zakładowe.

 

§9

  1. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Burmistrz Miasta Giżycka
/-/
Jolanta Piotrowska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 4.04.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2011 15:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2947
18 lipca 2011 15:53 (Małgorzata Kulas) - Dodanie dokumentu.