Zarządzenia

Zarządzenie nr 20/2011 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie: powołania składu osobowego oraz określenia regulaminu pracy Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”;

Człowiek – najlepsza inwestycja

 

Zarządzenie Nr 20/2011
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 31 stycznia 2011 r. 
 

w sprawie powołania składu osobowego oraz określenia regulaminu pracy Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”.

 

Na podstawie art. 21 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zarządzam, co następuje:

 

§1.

Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski
w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”, w składzie:

  1. Arkadiusz Połojański              - Przewodniczący,
  2. Magdalena Fuk                       - członek,
  3. Dorota Wołoszyn                   - członek,
  4. Ewelina Chmielewska                        - członek,
  5. Mariola Tafil                          - sekretarz

 

§2.

1.      Komisja działa na podstawie przepisów ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

2.      Do prac Komisji zastosowanie mają zasady zawarte w regulaminie pracy Stałej Komisji Przetargowej określone w załączniku do Zarządzenia Burmistrza Miasta Giżycka nr 243/2009
z dnia 29 września 2009 r.

3.      Komisja zostaje powołana na czas określony, tj. do dnia 31 stycznia 2012 r.”.

 

§3.

Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.

 

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz  Miasta
/-/
Jolanta  Piotrowska

 

 

Projekt pn. „Sprawny Urząd”

współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.01.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lutego 2011 15:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2884
02 lutego 2011 18:15 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
01 lutego 2011 15:05 (Małgorzata Kulas) - Dodanie dokumentu.