Zarządzenia

Zarządzenie Nr 360/2010 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 29 października 2010 roku w sprawie: powołania zespołu ds. realizacji projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1

                                                

 

"Sprawny Urząd" 

 

 

Człowiek – najlepsza inwestycja

 

Zarządzenie Nr 360/2010
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 29.10.2010r.

 

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pod nazwą Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1
„Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”

 

 

Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym (t.j. – Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) postanawiam, co następuje:

 

§ 1

 

1. Powołuję zespół ds. realizacji projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1 „ Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”, w następującym składzie:

1)      Arkadiusz Połojański – kierownik projektu;

2)      Magdalena Fuk – specjalista ds. rozliczania i sprawozdawczości

3)      Dorota Wołoszyn – specjalista ds. monitorowania i ewaluacji

4)      Ewelina Chmielewska – specjalista ds. rekrutacji, szkoleń i promocji;

5)      Mariola Tafil – specjalista ds. zamówień publicznych

2. Zakres czynności członków zespołu ds. realizacji projektu określa załącznik do zarządzenia.

 

  

§ 2

Zespół, o którym mowa w §1 powołuje się na okres trwania projektu.

  

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.                          

 

BURMISTRZ MIASTA  GIŻYCKA
/-/
JOLANTA PIOTROWSKA

 

  

Załącznik do zarządzenia Nr 360/2010
z dnia 29.10.2010r. 

 

1. Kierownik projektu

  • koordynacja prac zespołu do spraw realizacji projketu,
  •  
  • koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem,
  • zapewnienie realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym
    i merytorycznym,
  • stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu i nadzór nad nimi
    w zakresie:
  • prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
  • działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
  • monitoringu i ewaluacji projektu,
  • rozliczenia finansowego projektu,
  • zakupów związanych z realizacją projektu
  • organizacja i nadzór nad prowadzeniem biura projektu
  • stworzenie listy uczestników projektu oraz uzupełnianie, w przypadku konieczności, listy podstawowej uczestników projektu,
  • prowadzenie dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu,
  • nadzór nad właściwym opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji projektowej przez członków zespołu ds. realizacji projektu,
  • organizacja i uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w  biurze projektu,
  • bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu;
  •  terminowe przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie odpowiednim członkom zespołu ds. realizacji projektu niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

  

2. Specjalista ds. rekrutacji, szkoleń i promocji;

  • prowadzenie działań promocyjnych zgodnie z wytycznymi;
  • prowadzenie dokumentacji z działań promocyjnych projektu;
  • opracowywanie oraz rozpowszechnianie materiałów promocyjnych,
  •  zakup materiałów promocyjnych,
  •  opracowywanie i zamieszczanie ogłoszeń promocyjnych w prasie oraz na stronie internetowej projektu,
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych projektu zgodnie z właściwymi przepisami oraz wytycznymi;
  • uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
  • stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
  • prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
  • działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
  • monitoringu i ewaluacji projektu,
  • rozliczenia finansowego projektu,
  •  zakupów związanych z realizacją projektu.
  • stworzenie podstrony internetowej projektu i jej utrzymanie,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej projektu,
  • umieszczanie na stronie internetowej informacji dostarczanych przez członków zespołu;
  • dostarczanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych;

3. Specjalista ds. rozliczenia i sprawozdawczości 

  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem zakupów w projekcie,
  • nadzór nad prawidłowym zlecaniem zadań wykonawcom,
  • bieżąca obsługa finansowa projektu w zakresie przyjmowania, sprawdzania, opisywania, księgowania dokumentów finansowych projektu, terminowego dokonywania płatności i rozliczania działań;
  • przygotowywanie wniosków o płatność  zgodnie z harmonogramem  płatności (załącznik do umowy o dofinansowanie) rozliczenie końcowe projektu,
  • utrzymywanie kontaktów z Instytucją Wdrażającą w zakresie rozliczeń finansowych  realizowanego projektu;
  • archiwizowanie wszelkiej dokumentacji zgromadzonej w trakcie realizacji projektu;
  • uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu
  • przygotowanie narzędzi badawczych do monitoringu i ewaluacji projektu
  • przeprowadzenie badań  ewaluacyjnych projektu
  • przygotowanie raportów z badań
  • przygotowanie raportu końcowego na temat monitoringu i ewaluacji projektu;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;

 4. Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji 

  • uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
  • stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
  • prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
  • działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
  • monitoringu i ewaluacji projektu,
  • rozliczenia finansowego projektu,
  •  zakupów związanych z realizacją projektu.
  • przygotowanie harmonogramu szkoleń i zapewnienie jego realizacji;
  • rekrutacja uczestników szkoleń;
  • monitoring projektu – analiza dynamiki projektu, gromadzenie i dokumentowanie informacji ilościowych i jakościowych związanych z realizowanymi działaniami w ramach projektu;
  • analiza projektu pod kątem realizacji efektów i celów (ewaluacja) na podstawie bazowych wskaźników statystycznych, wskaźników sukcesu;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;

 5. Specjalista ds. zamówień publicznych

  • uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
  • stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
  • prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
  • działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
  • monitoringu i ewaluacji projektu,
  • rozliczenia finansowego projektu,
  • zakupów związanych z realizacją projektu;
  • przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień w oparciu o obowiązujące przepisy, wytyczne;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu.

 

Burmistrz Miasta Giżycka
/-/
Jolanta Piotrowska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.10.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2010 12:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3281
15 grudnia 2010 13:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
15 grudnia 2010 13:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
15 grudnia 2010 13:09 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.