"Sprawny Urząd"
Człowiek – najlepsza inwestycja
Zarządzenie Nr 360/2010
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 29.10.2010r.
w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1
„Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”
Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. – Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję zespół ds. realizacji projektu pod nazwą „Sprawny Urząd” realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”; Poddziałanie 5.2.1 „ Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”, w następującym składzie:
1) Arkadiusz Połojański – kierownik projektu;
2) Magdalena Fuk – specjalista ds. rozliczania i sprawozdawczości
3) Dorota Wołoszyn – specjalista ds. monitorowania i ewaluacji
4) Ewelina Chmielewska – specjalista ds. rekrutacji, szkoleń i promocji;
5) Mariola Tafil – specjalista ds. zamówień publicznych
2. Zakres czynności członków zespołu ds. realizacji projektu określa załącznik do zarządzenia.
§ 2
Zespół, o którym mowa w §1 powołuje się na okres trwania projektu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ MIASTA GIŻYCKA
/-/
JOLANTA PIOTROWSKA
Załącznik do zarządzenia Nr 360/2010
z dnia 29.10.2010r.
1. Kierownik projektu
- koordynacja prac zespołu do spraw realizacji projketu,
- koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem,
- zapewnienie realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym
i merytorycznym,
- stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu i nadzór nad nimi
w zakresie:
- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
- działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
- monitoringu i ewaluacji projektu,
- rozliczenia finansowego projektu,
- zakupów związanych z realizacją projektu
- organizacja i nadzór nad prowadzeniem biura projektu
- stworzenie listy uczestników projektu oraz uzupełnianie, w przypadku konieczności, listy podstawowej uczestników projektu,
- prowadzenie dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu,
- nadzór nad właściwym opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji projektowej przez członków zespołu ds. realizacji projektu,
- organizacja i uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
- bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu;
- terminowe przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie odpowiednim członkom zespołu ds. realizacji projektu niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
2. Specjalista ds. rekrutacji, szkoleń i promocji;
- prowadzenie działań promocyjnych zgodnie z wytycznymi;
- prowadzenie dokumentacji z działań promocyjnych projektu;
- opracowywanie oraz rozpowszechnianie materiałów promocyjnych,
- zakup materiałów promocyjnych,
- opracowywanie i zamieszczanie ogłoszeń promocyjnych w prasie oraz na stronie internetowej projektu,
- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych projektu zgodnie z właściwymi przepisami oraz wytycznymi;
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
- stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
- działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
- monitoringu i ewaluacji projektu,
- rozliczenia finansowego projektu,
- zakupów związanych z realizacją projektu.
- stworzenie podstrony internetowej projektu i jej utrzymanie,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej projektu,
- umieszczanie na stronie internetowej informacji dostarczanych przez członków zespołu;
- dostarczanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych;
3. Specjalista ds. rozliczenia i sprawozdawczości
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem zakupów w projekcie,
- nadzór nad prawidłowym zlecaniem zadań wykonawcom,
- bieżąca obsługa finansowa projektu w zakresie przyjmowania, sprawdzania, opisywania, księgowania dokumentów finansowych projektu, terminowego dokonywania płatności i rozliczania działań;
- przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności (załącznik do umowy o dofinansowanie) rozliczenie końcowe projektu,
- utrzymywanie kontaktów z Instytucją Wdrażającą w zakresie rozliczeń finansowych realizowanego projektu;
- archiwizowanie wszelkiej dokumentacji zgromadzonej w trakcie realizacji projektu;
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu
- przygotowanie narzędzi badawczych do monitoringu i ewaluacji projektu
- przeprowadzenie badań ewaluacyjnych projektu
- przygotowanie raportów z badań
- przygotowanie raportu końcowego na temat monitoringu i ewaluacji projektu;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;
4. Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
- stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
- działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
- monitoringu i ewaluacji projektu,
- rozliczenia finansowego projektu,
- zakupów związanych z realizacją projektu.
- przygotowanie harmonogramu szkoleń i zapewnienie jego realizacji;
- rekrutacja uczestników szkoleń;
- monitoring projektu – analiza dynamiki projektu, gromadzenie i dokumentowanie informacji ilościowych i jakościowych związanych z realizowanymi działaniami w ramach projektu;
- analiza projektu pod kątem realizacji efektów i celów (ewaluacja) na podstawie bazowych wskaźników statystycznych, wskaźników sukcesu;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu;
5. Specjalista ds. zamówień publicznych
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji projektu w biurze projektu,
- stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu w zakresie:
- prowadzenia biura i dokumentacji projektu,
- działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie,
- monitoringu i ewaluacji projektu,
- rozliczenia finansowego projektu,
- zakupów związanych z realizacją projektu;
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień w oparciu o obowiązujące przepisy, wytyczne;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika projektu.
Burmistrz Miasta Giżycka
/-/
Jolanta Piotrowska