1. Dokument tożsamości.
2. Pierwsza strona zeznania PIT za rok poprzedni, poświadczona przez Urząd Skarbowy w Giżycku (zawierającą prezentatę – pieczęć Urzędu Skarbowego lub w przypadku rozliczania zeznania PIT drogą elektroniczną – wydrukowaną pierwszą stronę PIT oraz wydrukowane Urzędowe Poświadczenie Odbioru), a w sytuacji osoby, która w trakcie roku rozliczeniowego zamieszkała na terenie miasta Giżycka i dotychczas rozliczała się w poprzednim miejscu zamieszkania, wnioskodawca przedkłada zgłoszenie aktualizacyjne ZAP-3.
3. W przypadku osób uczących się powyżej 18. roku życia i kontynuujących naukę do 25. roku życia – do wglądu dokument potwierdzający kontynuację nauki (indeks lub ważna legitymacja, bądź inny dokument).
4. W przypadku osób otrzymujących zasiłek stały z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Giżycku – decyzja o zasiłku stałym.
5. Wypełniony i podpisany wniosek o wydanie Giżyckiej Karty Mieszkańca.
1. Urząd Miejski w Giżycku Punkt Obsługi Klienta pok. nr 7.
2. Mailowo w postaci skanów lub wyraźnych zdjęć na adres gkm@gizycko.pl.
1. Złożenie wniosku o wydanie GKM – bezpłatnie.
2. W razie zagubienia, utraty karty lub jej zniszczenia duplikat wydaje się za opłatą w wysokości 30 zł.
Nie przysługuje.
2. Szczegółowy regulamin pod linkiem https://gizycko.pl/regulamin-gizyckiej-karty-mieszkanca/
3. Kontakt w przypadku dodatkowych pytań:
Katarzyna Zadroga
Urząd Miejski w Giżycku
Biuro Promocji i Polityki Społecznej (pok. nr 116)
tel. 798 617 629, 87 7324 137/152,
e-mail: katarzyna.zadroga@gizycko.pl
Formularze i załączniki
1. Formularz wniosku o wydanie Giżyckiej Karty Mieszkańca
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku