Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

1. Dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu)
2. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

3. Jeśli akt będzie uzupełniany na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego - należy załączyć oryginalny dokument wraz z urzędowym tłumaczeniem

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Stanu Cywilnego w Giżycku, Kierownik USC oraz Zastępca Kierownika USC, pok. Nr 2 (parter), tel. 798 612 975,  87 7324 156

Opłaty

- 39 zł

 

Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego:
64 1240 5787 1111 0010 5856 4306.
Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.

 

Termin i sposób załatwienia

Niezwłocznie

Podstawa prawna

art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego 

Inne informacje

Uzupełnieniu podlegają te dane, które wymagane są w świetle prawa polskiego, a których brak jest w dotychczasowej treści aktu.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 kwietnia 2008 16:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 5363
17 kwietnia 2025 10:34 (Iwona Wojciulewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
10 kwietnia 2025 10:10 (Iwona Wojciulewicz) - Dodanie załącznika.
10 kwietnia 2025 10:10 (Iwona Wojciulewicz) - Usunięcie załącznika.