Zaświadczenia z Rejestru Dowodów Osobistych

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek złożony na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Miejsce złożenia dokumentów

Wydział Spraw Obywatelskich, pok. 5

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17zł, chyba że zaświadczenie jest wolne od opłaty. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą  złożenia wniosku. Dowód wniesienia opłaty należy załączyć do wniosku.
Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy:  Bank PeKao SA 64 1240 5787 1111 0010 5856 4306

Termin i sposób załatwienia

7 dni

Podstawa prawna

Art. 63 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej. 

Inne informacje

Organ gminy na wniosek zainteresowanej osoby, złożony na piśmie utralonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, wydaje zaświadczenie zawierające pełny odpis danych, dotyczących tej osoby przetwarzanych w Rejestrze Dowodów Osobistych,

Zaświadczenie sporządza się, w zależności od żądania wnioskodawcy, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Uwaga:

Osoba, której dane są przetwarzane w Rejestrze Dowodów Osobistych, ma prawo wglądu do swoich danych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, po uwierzytelnieniu się w sposób określony w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizyjących zadania publiczne (strona: gov.pl).

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich (WSO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Bogdanowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 marca 2015 22:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Bogdanowicz
Ilość wyświetleń: 1830
07 maja 2025 10:34 (Marta Jabłońska) - Dodanie załącznika.
07 maja 2025 10:34 (Marta Jabłońska) - Usunięcie załącznika.
21 maja 2024 11:19 (Grażyna Bogdanowicz) - Aktualizacja danych sprawy.