Uchylenie czynności materialno-technicznej polegającej na zameldowaniu albo wymeldowaniu w trybie administracyjnym

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o uchylenie czynności materialno-technicznej złożony na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Wniosek składa osoba, która posiada tytuł prawny do lokalu mieszkalnego

Miejsce złożenia dokumentów

Punkt Obsługi Klienta, pok. 7

Termin i sposób załatwienia

1 miesiąc; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesiące

Termin może być przedłużony, po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności. 

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego. 

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji w sprawie meldunkowej wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Giżycka

Inne informacje

(art. 31) Jeżeli dane zgłoszone do zameldowania  lub wymeldowania budzą wątpliwości  o zameldowaniu lub wymeldowaniu rozstrzyga  organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.

Wątpliwości  co do stałego lub czasowego charakteru pobytu osoby pod deklarowanym adresem rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich (WSO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Bogdanowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lutego 2015 18:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Bogdanowicz
Ilość wyświetleń: 5250
07 maja 2025 10:14 (Marta Jabłońska) - Dodanie załącznika.
07 maja 2025 10:14 (Marta Jabłońska) - Usunięcie załącznika.
21 maja 2024 11:01 (Grażyna Bogdanowicz) - Aktualizacja danych sprawy.