Wniosek o uchylenie czynności materialno-technicznej złożony na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Wniosek składa osoba, która posiada tytuł prawny do lokalu mieszkalnego
Punkt Obsługi Klienta, pok. 7
1 miesiąc; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesiące
Termin może być przedłużony, po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
Odwołanie od decyzji w sprawie meldunkowej wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Giżycka
(art. 31) Jeżeli dane zgłoszone do zameldowania lub wymeldowania budzą wątpliwości o zameldowaniu lub wymeldowaniu rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.
Wątpliwości co do stałego lub czasowego charakteru pobytu osoby pod deklarowanym adresem rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku