Wniosek o zameldowanie, wypełniony formularz zgłoszenia pobytu stałego lub zgłoszenia pobytu czasowego,
Wniosek składa osoba, która ma się zameldować.
Wniosek może być złożony na piśmie utwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Punkt Obsługi Klienta, pok. 7
1 miesiąc; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesiące
Termin może być przedłużony, po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania
Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
Odwołanie od decyzji w sprawie meldunkowej wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Giżycka
Jeżeli dane zgłoszone do zameldowania budzą wątpliwości ( np.brak potwierdzenia pobytu przez właściciela lokalu) o zameldowaniu rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.
Wątpliwości co do stałego lub czasowego charakteru pobytu osoby pod deklarowanym adresem rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku