Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika
w Giżycku zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Remont dużej i małej sali w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Giżycku”.
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia są:
- roboty malarskie i remont małej sali gimnastycznej;
- roboty malarskie i remont dużej sali gimnastycznej;
- roboty murowe, naprawa pęknięć w murach;
- wywiezienie gruzu po pracach remontowych;
Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w załączonej dokumentacji dotyczącej remontu małej i dużej Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Giżycku. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi do opracowania kosztorysu wykonania robót. Całość zadania powinna być wykonana według szczegółowej specyfikacji technicznej.
Powyższe dokumenty w wersji elektronicznej dołączone są do zaproszenia do złożenia oferty.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 1 czerwca 2021 r. do 31 sierpnia 2021 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – przy ul. Wiejskiej 50 w Giżycku, a także pod numerem telefonu: 87 428 21 35 - Pracownikiem uprawnionym do konktaktu z Wykonawcami jest dyrektor szkoły- Ewa Lewińska.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) Zaleca się aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w miejscu realizacji i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty, do zawarcia umowy na realizację zamówienia oraz terminów wykonania. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wizja powinna być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Zamawiającego lub z inspektorem nadzoru, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
4) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, określającej przedmiot zamówienia.
5) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
6) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się
z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający informuje, że wszystkie roboty wykonywane na obiektach muszą być uzgodnione z użytkownikami. Wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. W przypadku konieczności przeprowadzenia prac remontowych w czasie funkcjonowania szkoły prace należy organizować w sposób nienarażający osób pozostających pod opieką szkoły na niebezpieczeństwo
i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac oraz zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Prace remontowe w pomieszczeniach szkoły należy przeprowadzić pod nieobecność w tych pomieszczeniach osób, którym szkoła zapewnia opiekę. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
2) udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty,
3.) wykonają zamówienie w terminie od 1 czerwca 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.
6. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
Celem stwierdzenia spełnienia warunków zawartych w punktach 1-3 Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• wypełniony załącznik do dokumentacji /formularz oferty cenowej,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wydruk ze strony https://prod.ceidg.gov.pl),
• szczegółowy kosztorys ofertowy,
• oświadczenie o udzieleniu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty.
7. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny – Cena 100%.
9. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku – „Formularz ofertowy”,
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 10 maja 2021 r. do godz.12:00
w siedzibie zamawiającego w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego : Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika, ul. Wiejska 50, 11-500 Giżycko z dopiskiem „Oferta cenowa na remont małej i dużej sali gimnastycznej, nie otwierać przed 10 maja 2021 r. godz.: 12:15.
- oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
10. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 maja 2021 r. o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przetargu zgodnie z art. 70 kodeksu cywilnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku