Giżycko, dnia 21.04.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą przy ulicy Moniuszki 5 w Giżycku zaprasza
do udziału w postępowaniu ofertowym pt.: „Dostawa i montaż stacji do ładowania samochodów elektrycznych – 2 stanowiska w porcie Ekomarina Giżycko przy ulicy Dąbrowskiego 14”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jednej stacji 2-stanowiskowej do ładowania samochodów elektrycznych w porcie Ekomarina Giżycko.
Ogólne wymagania:
- dostawa i montaż stacji 2x22kW(32 A) wraz z jej zabezpieczeniem przed uszkodzeniem przez
samochód,
- zabezpieczenia stacji: wyłącznik różnicowo-prądowy, odgromowe, nadprądowe, przepięciowe
i przed zbyt wysoką temperaturą,
- wbudowany licznik energii i wskaźnik ładowania,
- dwa gniazda z prędkością ładowania 2 x22 kW,
- stacja wyposażona w moduł 3G/4G,
- stacja wyposażona w protokół komunikacji OCPP1.6J
- malowanie miejsc postojowych i oznakowanie pionowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami
dotyczącymi publicznych stacji ładowania samochodów elektrycznych,
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji (opinia straży pożarnej i pomiary elektryczne) i odbiór
przez UDT. Koszt opłaty administracyjnej za odbiór stacji w UDT leży po stronie
zamawiającego,*
- gwarancja 24 miesiące
Urządzenie powinno posiadać kompletną dokumentację techniczną.
OKRES REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: max. do 8 tygodni od podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki zapytania, w tym wymagania ogólne i jakościowe.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKLADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 11-500 Giżycko ulica Moniuszki 5 z dopiskiem na kopercie: „Dostawa i montaż stacji do ładowania samochodów elektrycznych – 2 stanowiska w porcie Ekomarina Giżycko przy ulicy Dąbrowskiego 14”
Termin składania ofert – do dnia 29.04.2021 r.
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Kompletna oferta winna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Oferenta,
- datę sporządzenia oferty,
- wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie z zał. nr 1 do zapytania.
WYJAŚNIENIA
1. Oferent może zwracać się z prośbą o wyjaśnienia dotyczących wszelkich wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując zapytanie drogą mailową ekomarina@gizycko.pl lub pisemnie na adres Organizatora przetargu, najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferent może przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem świadczenia usługi.
3. Do kontaktów z Oferentami w sprawie postępowania upoważniony jest:
Z-ca Dyrektora MOSiR – Dariusz Klimaszewski (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00 tel. 509 805 635).
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w siedzibie organizatora przetargu dnia 30.04.2021 r. o godz. 9.00. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora MOSiR w Giżycku.
3. O wyborze oferty Oferenci zostaną powiadomieni nie później niż 2 dni robocze po zakończeniu pracy Komisji Przetargowej..
ZAWARCIE UMOWY
*zmiany w ogłoszeniu wprowadzone 23.04.2021 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku