ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą przy ulicy Moniuszki 5 w Giżycku zaprasza do udziału w postępowaniu ofertowym pt.: „Dostawa i montaż automatycznej kasy parkingowej i terminala wyjazdowego w istniejącym systemie parkingowym w porcie Ekomarina Giżycko przy ulicy Dąbrowskiego 14”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej kasy parkingowej oraz terminala wyjazdowego w porcie Ekomarina Giżycko.
Ogólne wymagania:
a) terminal wyjazdowy
- obudowa ze stali nierdzewnej oraz front z ABS-u
- czytnik biletów i kart zbliżeniowych UNIQUE
b) automatyczna kasa parkingowa
- obudowa ze stali nierdzewnej oraz front z ABS-u
- możliwość dokonywania opłat za pomocą bilonu, banknotów i kart płatniczych stykowo i bezstykowo PayPass,
- możliwość wydawania reszty w banknotach
- UPS podtrzymujący napięcie przez minimum 15 minut
- Wiata na kasę
- Gwarancja 24 miesiące
Urządzenia powinny posiadać kompletną dokumentację techniczną i działać z istniejącym systemem parkingowym.
OKRES REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: do 26.04.2021 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki zapytania, w tym wymagania ogólne i jakościowe.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKLADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 11-500 Giżycko ulica Moniuszki 5 z dopiskiem na kopercie: „ Dostawa i montaż automatycznej kasy parkingowej i terminala wyjazdowego w istniejącym systemie parkingowym w porcie Ekomarina Giżycko przy ulicy Dąbrowskiego 14”
Termin składania ofert – do dnia 12.03.2021 r. do godz. 830
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Kompletna oferta winna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Oferenta,
- datę sporządzenia oferty,
- wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie z zał. nr 1 do zapytania.
WYJAŚNIENIA
1. Oferent może zwracać się z prośbą o wyjaśnienia dotyczących wszelkich wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując zapytanie drogą mailową ekomarina@gizycko.pl lub pisemnie na adres Organizatora przetargu, najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferent może przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem świadczenia usługi.
3. Do kontaktów z Oferentami w sprawie postępowania upoważniony jest:
Z-ca Dyrektora MOSiR – Dariusz Klimaszewski (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00 tel. 509 805 635).
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w siedzibie organizatora przetargu dnia 12.03.2021 r. o godz. 9.00. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora MOSiR w Giżycku.
3. O wyborze oferty Oferenci zostaną powiadomieni nie później niż 2 dni robocze po zakończeniu pracy Komisji Przetargowej..
ZAWARCIE UMOWY
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku