Przetargi

MOSiR zapytanie ofertowe: "Zwiększenie natężenia oświetlenia na nie mniej niż 500 luksów na całej powierzchni boiska /mierzonej zgodnie z wytycznymi PZPN/ z uwzględnieniem równomierności oświetlenia oraz wykonanie projektu oświetlenia bieżni od strony ul. Obwodowej Stadionu Miejskiego przy ul. Moniuszki 5 w Giżycku wraz z kosztorysem"

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwiększenie  natężenia oświetlenia na nie mniej niż 500 luksów na całej powierzchni boiska /mierzonej zgodnie z wytycznymi PZPN/ z uwzględnieniem równomierności oświetlenia  oraz wykonanie projektu oświetlenia bieżni od strony ul. Obwodowej  Stadionu Miejskiego przy ul. Moniuszki 5 w Giżycku wraz z kosztorysem

  1. 1.       Zamawiający

Miejski Ośrodek Sportu I Rekreacji w Giżycku

ul. Moniuszki 5

11-500 Giżycko

Osoba  do kontaktu; Marian Mieńko, tel. 500 080 893, e-mail:  mosir@gizycko.pl

 

  1. 2.      Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem pozwoleń umożliwiających zwiększenie natężenia oświetlenia na całej powierzchni  płyty głównej nie mniej niż  500 luksów z uwzględnieniem równomierności oświetlenia oraz  wykonanie dokumentacji budowlanej oświetlenia bieżni od strony ul. Obwodowej wraz z kosztorysem. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z istniejącą  infrastrukturą oświetlenia płyty głównej Stadionu Miejskiego. Dokumentacja  oświetlenia płyty głównej – do wglądu w Wydziale Planowania Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku lub na stronie:

https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/340814/budowa_obiektow_lekkoatletycznych_na_stadionie_miejskim_w_gizyck,

 

  1. 3.      W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:

-         opisu stanu istniejącego oświetlenia płyty głównej Stadionu,

-         wykonania dokumentacji budowlanej płyty głównej umożliwiającej zwiększenie jej natężenia nie mniej niż  500 luksów wraz z kosztorysem inwestorskim,

-         wykonania dokumentacji budowlanej oświetlenia bieżni od strony ul. Obwodowej wraz z kosztorysem,

-         przedstawienia minimum dwóch propozycji rozwiązań technicznych umożliwiających osiągnięcie żądanego natężenia oświetlenia na płycie głównej Stadionu.

 

  1. 4.      Warunki udziału w postępowaniu:

-         dokumentację musi wykonać osoba posiadająca uprawnienia w  przedmiocie zamówienia bez ograniczeń wpisana na listę samorządu zawodowego

 

  1. 5.       Termin wykonania dokumentacji:

-         do 04 maja 2021 r.

 

  1. 6.      Płatności:

-         wynagrodzenie będzie płatne w PLN, w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury za  wykonaną usługę

 

  1. 7.      Wybór oferty:

-         100 % cena za wykonanie usługi

 

  1. 8.      Miejsce i termin składania ofert

 

-         Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres mailowy:       

mosir@gizycko.pl

-         ofertę można złożyć w formie pisemnej, w siedzibie zamawiającego  w dniach roboczych w  godzinach ; 7.30 -15.30

-         termin składania ofert upływa w dniu 26 lutego 2021 r.  

-         oferta winna zawierać: nazwę oferenta, dane do kontaktu i cenę za wykonaną usługę

 

  1. 9.      Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty

 

-         wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną lub telefonicznie,

-         informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na tablicy

  • ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający w uzgodnionym terminie i miejscu zawrze z wyłonionym Wykonawcą umowę. W przypadku odmowy jej podpisania przez Wykonawcę dopuszcza się możliwość zawarcia z kolejnym Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona  jako najbardziej korzystna.

 

  1. 10.  Warunki unieważnienia postępowania bez wyboru oferty

 

      Zamawiający unieważni postępowanie wyboru ofert jeżeli:

-         nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków zapytania ofertowego,

-         cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

-         wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,

-         Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie jego trwania bez podania  przyczyn.

              

               

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zał. nr 1 – Formularz ofertowy

Zał. nr 2 - Wzór umowy

Zał. nr 3 – Klauzula RODO

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.01.2021
Dokument wytworzony przez: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Mieńko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 stycznia 2021 13:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Nycz- Janowska
Ilość wyświetleń: 1350
01 marca 2021 14:51 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_przetargu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 stycznia 2021 13:47 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 stycznia 2021 13:46 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [kaluzula.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)