do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia:
Sprawowanie nadzoru autorskiego na zadaniu: Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parkingiem na samochody osobowe wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Sikorskiego w Giżycku
1. Informacje wprowadzające
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Sprawowanie nadzoru autorskiego na zadaniu: Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parkingiem na samochody osobowe wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Sikorskiego w Giżycku.
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
1.2 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7011.19.3.2019.MB
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Pan Tomasz Skibiński (NT Group sp. z o.o., Al. Kościuszki 39, Łódź), e-mail: info@ntg.pl tel. (42) 655 33 77;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku wyboru oferty);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- nie przysługuje Pani/Panu:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
2.1. Zadanie obejmuje:
Sprawowanie nadzoru autorskiego na zadaniu: Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parkingiem na samochody osobowe wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Sikorskiego w Giżycku.
2.2. Podstawowy zakres zadania obejmuje:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną,
- udział w komisjach i naradach technicznych na żądanie Inwestora,
- analiza pisemna przedstawionych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę, przewidzianych do użycia równoważnych materiałów budowlanych,
- współpraca bieżąca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Wykonawcą przy poszczególnych etapach realizacji robót branżowych celem niedopuszczenia do przerw w robotach,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji i instrukcji dodatkowych dla potrzeb Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Wykonawcy,
- uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Wykonawcę lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
2.3. Dokumentacja techniczna i przetargowa znajduje się na stronie Zamawiającego:
http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/494832/budowa_budynku_mieszkalnego_wielorodzinnego_przy_ul_sikorskiego_
2.4. Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia personel posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane w :
- branży architektonicznej,
- branży konstrukcyjno-budowlanej,
- branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- branży instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
2.5. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
3.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do momentu odbioru końcowego robót poprzedzonego uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Szacowany okres zakończenia inwestycji – 620 dni od podpisania umowy na roboty budowlane, tj. 28.08.2021r.
3.2 Miejsce wykonania zamówienia – ul. Sikorskiego w Giżycku, dz. nr 2-437/41, 2-437/42, 2-433.
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do zaproszenia,
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
- Michał Babiak - Starszy Inspektor, WPI, UM Giżycka,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michal.babiak@gizycko.pl
6.1 . Termin składania ofert upływa dnia 07.02.2020 roku o godz. 1000.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2 . Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 5, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odczytania, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane kontaktowe oferenta.
6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.02.2020, o godz. 1020 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
80 pkt. |
Doświadczenie |
20 pkt. |
7.1 Kryterium – cena (Co):
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Co=Cmin/Cb× 80pkt.
gdzie:
Co – ilość punktów badanej ceny oferty,
Cmin – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2 Kryterium – doświadczenie (D):
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenia (D) zostanie przyznana zgodnie z ilością wykonanych dokumentacji projektowych na budowę budynku wielorodzinnego w ciągu ostatnich 5 lat (do stadium uzyskania pozwolenia na budowę włącznie) zgodnie z następującym wzorem:
- 0 dokumentacji - 0 pkt,
- 1-2 dokumentacje - 10 pkt,
- ≥3 dokumentacji - 20 pkt,
UWAGA!
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty cenowej” ilości wykonanych w/w dokumentacji projektowych Zamawiający do oceny oferty przyjmie, że Wykonawca nie wykonał żadnej dokumentacji.
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia).
7.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Σo = Co + D ,
gdzie:
Σo – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Co– ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
D – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Liczba pobytów na budowie”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
g) Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
8.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8.3 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
9.1 Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
a) załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
Zaproszenie wraz z załącznikami zawiera __ ponumerowanych stron.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku