ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia:
wykonanie badań jakości wód opadowych w zakresie stężenia substancji ropopochodnej oraz zawiesiny ogólnej z wylotów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Giżycka
Gmina Miejska Giżycko, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Godziny pracy: pn. 8.00-16.00, wt - pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
Osoba do kontaktu: Ewa Kuliś – Wydział Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 877324120, e-mail: ewa.kulis@gizycko.pl
znak postępowania: WPI.7021.1.8.2019.EK
1A. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Grzegorz Rogala - NT Group Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Traugutta 25, e-mail: dpo@gizycko.pl tel. 87 7324 113;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku wyboru oferty);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań jakości wód opadowych w zakresie stężenia substancji ropopochodnej oraz zawiesiny ogólnej z 25 wylotów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Giżycka.
Zakres zamówienia obejmuje:
- pobranie próbek wody opadowej (pobór uśredniony),
- transport próbek wody opadowej do laboratorium,
- analiza próbek, sprawozdanie z analizy,
2.2 Pozostałe warunki umowne:
- termin płatności faktur 14 dni od daty otrzymania sprawozdania z analizy badań,
- termin realizacji zamówienia lipiec 2019 r. – wrzesień 2019 r. (Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne).
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT.
- drogą elektroniczną na adres mailowy ewa.kulis@gizycko.pl z opisem zamówienia w tytule wiadomości; oferta winna mieć formę nieedytowalną (skanu) z uwagi na podpisy;
- drogą pocztową na adres Urząd Miejski, 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14 lub osobiście w pokoju 107 Urzędu Miejskiego w Giżycku,
4. TERMIN SKŁADANIA OFERT - 08.07.2019 r. godz. 10.oo. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
5. KRYTERIA WYBORU OFERTY: cena oferty brutto – 100%.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postepowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników
6.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 6.2 pkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu.
6.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
7. ZAŁĄCZNIKI
– Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku