Przetargi

„Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka”,

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego o wartości poniżej 30 tys. euro,
do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, na wykonanie zamówienia pn.:

„Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych,
dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka”,

 

  1. 1.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka:

a)    na drogach gminnych i drogach wewnętrznych wg istniejących organizacji ruchu w technologii cienkowarstwowej,  z dodatkiem mikrokulek szklanych o współczynniku załamania światła powyżej 1,50,
w zakresie oznakowania poziomego:

-       P-4 „linii podwójnej ciągłej”,

-       P-6 „linii ostrzegawczej”,

-       P-7b „linii krawędziowej ciągłej” (obwiednia P-21),

-       P-8b „strzałki kierunkowej do skręcania – w lewo”,

-       P-8d „strzałki kierunkowej do skręcania – w prawo”,

-       P-8e „strzałki kierunkowej na wprost i w lewo”,

-       P-8f „strzałki kierunkowej na wprost i w prawo”,

-       P-10 „przejść przez jezdnię”,

-       P-12 „linii bezwzględnego zatrzymania – stop”,

-       P-13 „linii warunkowego zatrzymania złożonych z trójkątów” w obrębie skrzyżowań dróg gminnych,

-       P-14 „linii warunkowego zatrzymania złożonych z prostokątów” przed przejściami,

-       P-17 „linia przystankowa”,

-       P-18 „stanowisko postojowe”,

-       P-19 „linii wyznaczającej pas postojowy”,

-       P-21 „powierzchni wyłączonych z ruchu”,

-       P-23 „rowerów”,

-       P-25 „progów zwalniających”,

-       Innych znaków poziomych jeżeli ich odtworzenie Zamawiający uzna za konieczne,

b)    na drogach wewnętrznych przez oznakowanie stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m przy wprowadzeniu zmian w stałej organizacji ruchu, w zakresie oznakowania poziomego:

-       przez malowanie nawierzchni stanowisk postojowych z kostki betonowej na barwę niebieską,

-       P-20 „koperty” i P-24 „miejsc dla pojazdu osoby niepełnosprawnej” przy istniejącym oznakowaniu znakami pionowymi D-18a i T-29 oraz przy wprowadzeniu zmian w stałej organizacji ruchu, 

c)     dokonanie inwentaryzacji odtwarzanego oznakowania poziomego – w formie tabelarycznej. 

 

  1. 2.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie siedmiu dni
od podpisania umowy  i zakończył:

-       na drogach gminnych i drogach wewnętrznych wg istniejących organizacji ruchu w technologii cienkowarstwowej, z dodatkiem mikrokulek szklanych o współczynniku załamania światła powyżej 1,50, – najpóźniej w terminie do dnia 01 czerwca 2019 r.,

-       na drogach wewnętrznych przez oznakowanie stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych – najpóźniej w terminie do dnia 15 czerwca  2019 r.,

 

  1. 3.     TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 Termin składania ofert upływa dnia 06 maja 2019 r. o godz. 12.00.

 

Osobą  uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Marcin Wójcik                    –          podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku,

el. 87 73 24 120, e-mail:            marcin.wojcik@gizycko.pl

Forma składania ofert  - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:

                                                marcin.wojcik@gizycko.pl

  1. 4.     OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres rękojmi

10    pkt.

 

  1. 5.     INNE POSTANOWIENIA:

Zamawiający zastrzega prawo do:

-       zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

-       swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

-       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

-       odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

-       wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

-       odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.

Zaproszenie do składania ofert można odebrać w Wydziale Planowania i Inwestycji,
w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 87 73 24 120 lub pobrać ze strony internetowej: www.bip.gizycko.pl

 

 

.................................................

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2019 13:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 2547
07 maja 2019 08:00 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [ogloszenie2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2019 13:52 (Michał Babiak) - Opublikowanie dokumentu.
29 kwietnia 2019 13:52 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_do_zaproszenia.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)