Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania:
„Zmiana sposobu użytkowania istniejącego węzła cieplnego na Klub Seniora
przy ul.Królowej Jadwigi w Giżycku”
wspólny słownik zamówień (CPV) – 45000000 roboty budowlane,
- 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiot zamówienia:
roboty remontowo-budowlane:
Zakres robót Wykonawcy to roboty remontowo-budowlane w zakresie robót murowych, tynkar-skich, betonowych, posadzkowych, dachowych, elewacyjnych, izolacyjnych i zewnętrznych okre-ślonych dokumentacją budowlaną, przedmiarem i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na powierzchni użytkowej 150.4 m2, powierzchni zabudowy 266.74 m2 i kuba-turze 465.12 m3.
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 29.12.2006r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 18 października 2006 r. do godz. 10.00 wadium w wysokości: 3.000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych/.
Wadium powinno być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
nr 02 1060 0076 0000 4115 6000 0012 Bank BPH S.A. o/Giżycko .
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego pok. 101
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin składania ofert upływa dnia 18 października 2006 r. o godz. 11.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 18 października 2006 r. o godz. 11.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew. 20
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowią-zek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymu-jących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyj-no-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz elektrycznych.
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budow-lanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownic-twa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwier-dzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podsta-wie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (30,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwe-stycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew.20, fax. 0 87 428 52 41.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto dostępna na stronie internetowej Zama-wiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.
………………………………………