Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej w Przedszkolu Miejskim Nr 1 z Oddziałem Integracyjnym w Giżycku w ilości 20 tys. litrów /do 30 października/
Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr1 z Oddziałem Integracyjnym
ul. Drzymały 9 , 11-500 Giżycko , tel.087 428 33 97
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 60 000 tys. EURO
na dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej
w Przedszkolu Miejskim Nr1 z Oddziałem Integracyjnym w Giżycku
w ilości 20 tys. litrów
• Termin wykonania zamówienia XI . 2006r. - XI . 2007r.
• Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
• Nie dopuszcza się składania oferty częściowej .
• Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać (nieodpłatnie) w siedzibie Zamawiającego , w kancelarii w godzinach 8-14 , tel. 087 428 33 97 , lub pobrać ze strony internetowej www. bip.gizycko.pl w zakładce przetargi .
• Termin składania ofert upływa 30.10.2006r. o godz.10.00.
• Termin związania ofertą – 30 dni .
• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , w kancelarii 30.10.2006r. o godzinie 10.15 .
• Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Maria Pająk – Dyrektor , tel.087 428 33 97
• Kryteria oceny i wyboru oferty : cena 100%
• W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy : spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. :
I. Art. 22 ust.1 pkt .2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej.
II. Art. 22 ust.1 pkt.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia .
III. Art.22 ust.1 pkt.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .
IV. Art.22 ust.1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych)
W celu udokumentowania spełnienia warunków jw. Należy przedstawić następujące dokumenty:
• Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert;
• Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art . 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych .