ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY.
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
Tel. 87 73 24 111, faks (87)428 52 41
Godziny pracy: Pn. 8.00-16.00, wt - pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: grzegorz.witkowski@gizycko.pl
znak postępowania: WPI. 042.13.2.2018.GW
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie kwartału ulic Mickiewicza, 1 Maja, Konarskiego – Część I i II”.
„w branży: drogowej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie:
- Nadzór Inwestorski wynikający z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.),
- Nadzór Inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w „Projekcie Umowy” – zał. nr 2 niniejszego zapytania.
2.1 Podstawowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje:
- w zakresie nawierzchni:
- wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni pieszych/jezdnych, jak
również wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania podbudowy oraz
projektowanych nawierzchni,
- przebudowę dróg wewnętrznych w miejscu ciągów istniejących,
- wykonanie przyległych do dróg publicznych zatok parkingowych z miejscami prostopadłymi o długości 4,5 m oraz miejsc parkingowych przyległych do dróg wewnętrznych o długości 5,0 m. Wydzielenie miejsc parkingowych liniami poziomymi z odpowiednim oznakowaniem,
- przebudowę 2 istniejących zjazdów z ul. Konarskiego na drogi wewnętrzne z wyokrągleniami łukowymi na połączeniu z drogą publiczną o wartości 3 i 5 m.
- umocnienie na całym obszarze istniejących ciągów jezdnych oraz ograniczenie ich obustronnie krawężnikami wystającymi (zgodnie z planem sytuacyjnym), z ich obniżeniem w miejscach zjazdów i zatok parkingowych.
- w zakresie zieleni:
- wprowadzenie następujących rodzajów drzew, krzewów i zieleni niskiej:
- drzewa o pokroju kolumnowym, np. klony kolumnowe,
- krzewy ozdobne: berberysy krzaczaste różnobarwne oraz kolumnowe,
- krzewy formowane: irga błyszcząca, pęcherznica kalinolistna,
- trawniki - mieszanka uniwersalna odporna na niedobory wody (np. sahara), jako
wolne przestrzenie, jako wypełnienie między drzewami,
- w zakresie małej architektury:
- montaż ławek parkowych z oparciem na odlewach metalowych (żeliwnych), malowanych natryskowo w kolorze czarnym. Listwy drewniane siedziska i oparcia z drewna iglastego,
montaż - koszy na śmieci, każdy o pojemności około 70 litrów, betonowy z wkładem metalowym.
- w zakresie budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych:
- budowa szafki oświetleniowej i przyłącza kablowego zalicznikowego YAKXS 4x25, 1kpl;
- przecisk pod ul. Konarskiego w rurze sztywnej HDPE 110, dł. 9m - 3szt;
- budowa linii kablowych oświetleniowych YAKY 4x25, dł. łącznie 635m;
- budowa latarni na słupach aluminiowych o wys. 4,5m oprawa parkowa do lamp sodowych 70W – 3kpl,
- budowa latarni na słupach aluminiowych o wys. 7m, oprawa uliczna do lamp sodowych
70W – 14kpl.
- w zakresie przebudowy przyłącza gazu niskiego ciśnienia:
przebudowę przyłącza z rur PE 100 RC SDR 11 DN 40.
Dokumentacja budowlana i przedmiar robót znajduje się na stronie Zamawiającego:
http://gizycko.pl/dokumentacja_publiczna/Zalaczniki_do_SIWZ_od_nr5_do_nr12.rar
2.2 Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych:
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej – koordynatora
prac poszczególnych branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI UMOWY.
3.1 Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy.
3.2 Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zadania – tj. wykonania wszystkich robót budowlanych i końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3.3 Planowany termin zakończenia robót 31.10.2018 r.
Planowany termin realizacji zadania nie jest wiążący i nie stanowi podstawy do ustalenia
czasu trwania nadzoru inwestorskiego.
3.4 Miejscem wykonania zamówienia jest kwartał ulic Mickiewicza, 1 Maja, Konarskiego w Giżycku.
4. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT.
5. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Grzegorz Witkowski - inspektor, Urząd Miasta w Giżycku,
tel. 87 73 24 120, e-mail: grzegorz.witkowski@gizycko.pl
6. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
6.1 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miejski
Al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
Pokój nr 7 Punkt Obsługi Klienta
lub na adres e-mail:
Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem:
Oferta na: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie kwartału ulic Mickiewicza, 1 Maja, Konarskiego – Część I i II”
– nie otwierać przed dniem 25.05.2018 r. do godz. 12.00 ”.
6.2 Termin składania ofert upływa dnia 25.05.2018 r. godz. 12.00 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.05.2018 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego, pok. 113.
7. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Kryteriami oceny ofert są:
7.1 Cena oferty brutto (Cp) 80%.
7.2 Liczba pobytów na budowie (Lp) (20%)
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
7.3 Cena oferty (Cp)
a) Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 80 punktów.
b) Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
Co
Cp = ---- × 80pkt.
Cb
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty brutto,
Co– najniższa cena oferty brutto,
Cb –cena oferty badanej brutto.
7.4 Kryterium liczby pobytów na budowie (Lp).
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium liczby pobytów na budowie (Lp) zostanie przyznana zgodnie z poniższym opisem zastrzegając, iż minimalna liczba pobytów koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wynosi 1 w tygodniu:
1 pobyt w ciągu tygodnia – 0 punktów,
2 pobyty w ciągu tygodnia – 10 punktów,
3 pobyty w ciągu tygodnia – 20 punktów,
UWAGA! w przypadku nie podania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty cenowej” deklarowanych ilości pobytów – Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalną ilość tj. 1 raz w tygodniu. Każdy pobyt na budowie musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy przez Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na koniec dnia roboczego.
7.5 Wynik całkowity.
Zamawiający może przeznaczyć Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp +Lp, gdzie:
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty brutto”
Lp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Liczba pobytów na budowie”
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
8. INFORMACJA NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH.
Oferent nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
9. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników
10.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
10.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
11. ZAŁĄCZNIKI
Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji:
– Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej,
– Załącznik nr 2 - Projekt Umowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku