GMINA MIEJSKA GIŻYCKO
MIEJSKI OŚRODEK SPORU I REKREACJI
11-500 GIŻYCKO UL. MONIUSZKI 5:
REMONT NIECKI BASENOWEJ POLEGAJĄCY NA
WYMIANIE FOLII BASENOWEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI I INSTALACYJNYMI
Ogłoszenie o zamówieniu – roboty budowlane
Zamieszczenie ogłoszenia: Zamieszczenie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup marginalizowanych – Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy PZP, nie mniej niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostek (w%)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny Zamawiający – Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu Zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania – Nie
Informacje na temat podmiotu któremu Zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzone wspólnie przez zamawiających – Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adres ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – Nie
W przypadku przeprowadzenia postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej: www.bip.gizycko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne. www.bip.gizycko.pl
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzenia postępowania, w tym przypadku wspólnego przeprowadzenia postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali Zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nieograniczony , pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
TAK
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej
informacji można uzyskać pod adresem - Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesłać: Elektronicznie - Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu w inny sposób: - Nie
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób - Tak
pisemnie
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Moniuszki 5 11-500 Giżycko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików , które nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi
można uzyskać pod adresem (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
nie
Zakres robót budowlanych: - demontaż drabinek, - demontaż zużytej folii basenowej (dno i ściany niecki basenu, koryta przelewowe, murki nawrotowe), - demontaż okładziny plaży z płytek ceramicznych (3 rzędy płytek poza dylatację), - demontaż otwartych korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - demontaż okładziny murków (startowego i nawrotowego) z płytek ceramicznych, - przygotowanie nawierzchni niecki, plaży i murków do wykonania izolacji (uzupełnienie ubytków, szczelin, pęknięć, wyrównanie i zagruntowanie), - wykonanie powłokowej, elastycznej izolacji przeciw wodnej, - montaż drabinek ze stali nierdzewnej (z mocowaniem jak dotychczas w nawierzchni plaży i dodatkowo do ścian basenu), - założenie włókniny, - założenie folii basenowej, - uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi na masę uszczelniającą, - założenie nowych (otwartych) korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - wykonanie okładziny z płytek ceramicznych plaży i murków, - montaż dysz napływowych.,
2 Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarte są w załączniku - przedmiar. Zamówienie dotyczy dostawy i wymiany folii basenowej i włókniny poliestrowej w basenie sportowym o wymiarach 25.00 m na 12.50 m i głębokości 120 m na 190 m - 600 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy . Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.
data zakończenia: 20/08/2018
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy PZP III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1ppkt.2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt 1) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2)Oświadczenie i dokumenty wymienione w SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4)Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w SIWZ. Dokument określony w SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS nie nie
nie
nie
Liczba wykonawców
Umowa ramowa będzie zawarta:
Aukcja wieloetapowa
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku