Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
pn. „Roboty remontowe oraz usuwanie awarii na sieciach kanalizacji deszczowej na terenie
miasta Giżycka”
o wartości poniżej równowartości kwoty 30 000 euro, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zgodnie z Zaproszeniem do składania ofert.
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 2 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
2.2 Termin wykonania zamówienia – 1 rok od daty podpisania umowy,
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT
3.1. Termin składania ofert upływa dnia 02.02.2018 r. o godz. 12 00.
3.2 Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Ewa Kuliś - Główny Specjalista w Wydziale Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego
w Giżycku, tel. 0 87 7324 120 e- mail ewa.kulis@gizycko.pl
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena – znaczenie 80 %, czas reakcji związany z przystąpieniem do usuwania awarii– znaczenie 20 %.
5. INNE POSTANOWIENIA
5.1. Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
5.2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, z którym zerwał umowę z jego winy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
Zaproszenie można pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku