Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę używanego samochodu ciężarowego, nadwozie VAN dwuosobowy
Miejski Zakład Komunalny z siedzibą w Giżycku przy ul. Suwalskiej 21, zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Zakup i dostawę używanego samochodu ciężarowego z nadwoziem typu VAN
I. Zamawiający
Miejski Zakład Komunalny
Suwalska 21,
11-500 Giżycko
tel. 798 112 435
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Dane :
Samochód ciężarowy z nadwoziem typu VAN szt. 1
Data I rejestracji nie wcześniej niż 2014r
Rok produkcji nie wcześniej niż 2013r
Silnik wysokoprężny poj. 1,2 – 1,3 cm3
Moc 85-90 KM
Kolor biały
Stan licznika max 70 000 KM
Ilość drzwi 3
Ilość miejsc 2
Minimalne wyposażenie:
- ABS
- Airbag kierowcy
- Drzwi tylne 180 st. nieprzeszklone
- El. podnoszenie szyb przód
- Felgi stalowe 15-16 cali
- Komplet opon ( letnie + zimowe )
- Instalacja radiowa
- Lusterka zewnętrzne regulowane
- Regulacja położenia kierownicy
- Schowki w drzwiach
- Tapicerka materiałowa
- Wspomaganie kierownicy
- Ścianka tylna kabiny bez okna
- Pochodzenie pojazdu z polskiej dystrybucji
- Dokumentacja sprzedaży na fakturę VAT
- Kluczyki komplet 2 szt. oryginalne
- Instrukcja obsługi
- Książka przeglądu
- Gaśnica
- Trójkąt ostrzegawczy
- Wymiary: dł 4300 – 4400 mm
- Wysokość 1800-1960 mm
- Rozstaw osi: 2700-2800 mm
- Masa pojazdu: 1230 – 1460 kg
- Dopuszczalne obciążenie dachu: min 95 kg
- Ładowność: min. 740 kg
- Objętość ładunkowa : min.3,4m³
- Średnica zawracania max 11,4m
- Długość przestrzeni ładunkowej min. 1800 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej min.1300 mm
- Hak holowniczy
- Serwis autoryzowany w miejscu właściwym dla zamawiającego
Dostawa max 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
Termin płatności 75 % wartości ceny płatne 7 dni od wydania, pozostałe 25% odroczone do 31 stycznia 2018 r.
Kryteria wyboru: 100% sumy ceny samochodu z hakiem.
III. Miejsce i termin składania ofert
a) oferty można składać osobiście w biurze MZK Giżycko, ul.Suwalska 21, 11-500 Giżycko lub przesłać podpisany skan oferty pocztą elektroniczną na adres mzk@gizycko.pl do dnia 04.12.2017r. do godz. 12.30
b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony w terminie do 07.12.2017r.
V. Płatności
Płatność w wysokości 75% ceny, zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego, a pozostałe 25% z odroczonym terminem płatności do 31 stycznia 2018r.
VI. Warunki wymagane od wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
VII. Wymagane dokumenty
Uzupełniony formularz ofertowy – załącznik 1
VIII – kryterium wyboru – cena 100%
IX. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku