Giżycko, dnia 16 października 2017
Miejski Zakład Komunalny
11 – 500 Giżycko
Ul. Suwalska 21
tel. 798 112 435
poczta elektroniczna: mzk@gizycko.pl
Zapytanie ofertowe
Miejski Zakład Komunalny w Giżycku ul. Suwalska 21, zaprasza zainteresowane podmioty do składania ofert na: "usługę wynajmu sprzętu specjalistycznego do zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w sezonie zimowym 2017/2018"
Wartość zamówienia nie przekracza 30.000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265, 1579, 1920, 2260, z 2017 r. poz. 933.) wobec czego procedura zamówienia nie podlega przepisom ustawy PZP.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miejski Zakład Komunalny
ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko
tel.798 112 435
e-mail: mzk@gizycko.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sprzętu specjalistycznego związane z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w sezonie zimowym 2017/2018.
Zimowe utrzymanie dróg to:
- likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego poprzez przejecie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne);
- utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
Odśnieżanie dróg w gminie Giżycko należy wykonać pługami odśnieżnymi skośnymi, prostymi lub dziobowymi mocowanymi z przodu na nośnikach mechanicznych typu samochód ciężarowy, spycharka, koparka.
Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość jej wykonania oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymywania dróg z ramienia Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku.
Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku wg. zatwierdzonej przez MZK kolejności.
Pełna gotowość do wykonania usługi obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych
Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) nie dłuższy niż 30 minut. od wezwania przez pracownika Miejskiego Zakładu Komunalnego pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca jest zobowiązany do naprawy każdej szkody wyrządzonej osobom trzecim.
Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe.
Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby.
W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy.
Wykonawca powinien dozorować roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do reprezentowania go wobec zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług.
Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty prac sprzętu potwierdzone przez upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Komunalnego pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Wykonawca gwarantuje niezmienne stałe ceny ryczałtowe przez cały okres trwania sezonu zimowego.
Faktura zostanie zapłacona przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym w terminie 21 dni od daty złożenia faktury.
Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usuniecie śniegu z jezdni i chodników. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pieszych i pojazdów.
2. W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały w postaci wykazu dróg publicznych do odśnieżania (gminnych i powiatowych dla obszarów I i II).
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (odrębnie na wynajem: samochodów wyposażonych w solarkę i pług, ciągników rolniczych z pługiem lemieszowym i posypywarką piasku, ciągników komunalnych z pługiem lemieszowym i posypywarką piasku, ładowarek samojezdnych kołowych z łyżką czołową, równiarek samojezdnych kołowych).
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01 listopada 2017 do 31 marca 2018 r.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Cena może być tylko jedna.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa 100%
za usługi:
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie lub ustnie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Paweł Milewski pod numerem telefonu 798 112 435 oraz adresem email: mzk@gizycko.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
Wzór umowy – załącznik nr 2
Wzór wykazu potencjału technicznego – załącznik nr 3
Wzór karty raportu pracy sprzętu – załącznik nr 4
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku