Przetargi

Zapytanie ofertowe na usługę wynajmu sprzętu specjalistycznego do zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w sezonie zimowym 2017/2018

 

Giżycko, dnia 16 października 2017

Miejski Zakład Komunalny

11 – 500 Giżycko

Ul. Suwalska 21

tel. 798 112 435

poczta elektroniczna: mzk@gizycko.pl

 

Zapytanie ofertowe

 

Miejski Zakład Komunalny w Giżycku ul. Suwalska 21, zaprasza zainteresowane podmioty do składania ofert na: "usługę wynajmu sprzętu specjalistycznego do zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w sezonie zimowym 2017/2018"

Wartość zamówienia nie przekracza 30.000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265, 1579, 1920, 2260, z 2017 r. poz. 933.) wobec czego procedura zamówienia nie podlega przepisom ustawy PZP.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Miejski Zakład Komunalny

ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko

tel.798 112 435

e-mail: mzk@gizycko.pl

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.   Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sprzętu specjalistycznego związane z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w sezonie zimowym 2017/2018.

 

Zimowe utrzymanie dróg to:

- likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego poprzez przejecie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne);

-  utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;

     Odśnieżanie dróg w gminie Giżycko należy wykonać pługami odśnieżnymi skośnymi, prostymi lub dziobowymi mocowanymi z przodu na nośnikach mechanicznych typu samochód ciężarowy, spycharka, koparka.

Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość jej wykonania oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymywania dróg z ramienia Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku.

     Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku wg. zatwierdzonej przez MZK kolejności.

     Pełna gotowość do wykonania usługi obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych

     Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) nie dłuższy niż 30 minut. od wezwania przez pracownika Miejskiego Zakładu Komunalnego pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg.

     Wykonawca jest zobowiązany do naprawy każdej szkody wyrządzonej osobom trzecim.

Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe.

Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby.

W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy.

Wykonawca powinien dozorować roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do reprezentowania go wobec zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług.

Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty prac sprzętu potwierdzone przez upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Komunalnego pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Wykonawca gwarantuje niezmienne stałe ceny ryczałtowe przez cały okres trwania sezonu zimowego.

Faktura zostanie zapłacona przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym w terminie 21 dni od daty złożenia faktury.

Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usuniecie śniegu z jezdni i chodników. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pieszych i pojazdów.

2.    W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały w postaci wykazu dróg publicznych do odśnieżania (gminnych i powiatowych dla obszarów I i II).

3.   Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (odrębnie na wynajem: samochodów wyposażonych w solarkę i pług, ciągników rolniczych z pługiem lemieszowym i posypywarką piasku, ciągników komunalnych z pługiem lemieszowym i posypywarką piasku, ładowarek samojezdnych kołowych z łyżką czołową, równiarek samojezdnych kołowych).

4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

            Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01 listopada 2017 do 31 marca 2018 r.

IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

            Oferta powinna być:

            - opatrzona pieczątką firmową,

            - posiadać datę sporządzenia,

            - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            - podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: mzk@gizycko.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na  adres: Miejskiego Zakładu Komunalnego, ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko do dnia 23 października 2017 r. do godz. 12.00
  2. Analiza ofert  nastąpi w dniu 23 października 2017r. o godz. 12.15,  w siedzibie Miejskiego Zakładu Komunalnego.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części lub całości zamawianych usług.
  7. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, o ile spełnia warunki dotyczące realizacji zamówienia.

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z  wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Cena może być tylko jedna.

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

 

VI. OCENA OFERT

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena ofertowa 100%

za usługi:

  1. Samochody wyposażone w solarkę o pojemności 5 m3 o ładowności 5 Mg. i pług lemieszowy do odśnieżania dróg, ulic i parkingów.
  2. Ciągniki rolnicze z pługiem lemieszowym i z posypywarką piasku (o ładowności minimum 2 Mg) do odśnieżania dróg, ulic i parkingów.
  3. Ciągniki komunalne z pługiem lemieszowym i z posypywarką piasku (dopuszczalna masa całkowita ciągnika z osprzętem do 3 Mg.) do odśnieżania mechanicznego chodników.
  4. Ładowarki samojezdne kołowe z łyżką czołową o pojemności minimum 1,0 m3.
  5. Równiarki samojezdne kołowe.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie lub ustnie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Paweł Milewski pod numerem telefonu 798 112 435 oraz adresem email: mzk@gizycko.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI

Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1

Wzór umowy – załącznik nr 2

Wzór wykazu potencjału technicznego – załącznik nr 3

Wzór karty raportu pracy sprzętu – załącznik nr 4

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki budżetowe

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-10-16
Dokument wytworzony przez: Miejski Zakład Komunalny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paweł Milewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 października 2017 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2990
31 października 2017 08:30 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty__str2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 października 2017 08:30 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty__str1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 października 2017 14:57 (Mirosław Domysławski) - Opublikowanie dokumentu.