Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy
na „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miastaod dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy”.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
Zamawiający : Miejski Zakład Komunalny w Giżycku, ul. Suwalska 21,11-500 Giżycko, tel. 798 112 421
Osoba do kontaktów: Krzysztof Korczyk – Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku tel. 798 112 421, e-mail: mzk@gizycko.pl
1. Cel ogłoszenia:
Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 2, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie którą, Miejski Zakład Komunalny może przeznaczyć na realizację zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycko od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy.
2) Teren na którym będzie wykonywana usługa jest podzielony na dwa obszary:
- obszar I jest opisany w załączniku 7a oraz 8a do rozeznania cenowego
- obszar II jest opisany w załączniku 7 b oraz 8b do rozeznania cenowego
i przedstawiony w sposób graficzny na Mapach Giżycka w skali 1 : 2000 – stanowiące Załącznik do rozeznania cenowego.
3) Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
4) Do zakresu zamówienia wchodzi, wykonanie robót związanych ze świadczeniem usługi w zakresie szczegółowo opisanym w Warunkach Wykonania i Odbioru Usług (WWOU) – stanowiących Załącznik nr 6 do rozeznania cenowego a w szczególności :
- oczyszczanie nawierzchni ,
- zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,
-opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym,
- przekazywanie Zamawiającemu, na bieżąco informacji o złym stanie śmietniczek (tj.: braki wkładów, uszkodzenia śmietniczek),
- sprzątanie jezdni po wypadkach i kolizjach,
- transport i przekazywanie do utylizacji na składowisku o uregulowanym stanie prawnych, odpadów komunalnych w ilości około 30 Mg dla obszaru I i 10 Mg dla obszaru II w okresie obowiązywania umowy.
- usuwanie „zieleni” wyrastającej w nawierzchniach: jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów, nawierzchni zatok przystanków komunikacyjnych,
-usuwanie z jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów liści i owoców (kasztany, „rajskie jabłka”) z drzew rosnących w pobliżu,
-usuwanie z rusztów kratek ściekowych naniesionych liści i innych zanieczyszczeń powodujących ograniczenie w szybkim odprowadzeniu wody do systemu kanalizacji deszczowej,
Prace związane z oczyszczaniem nawierzchni i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym tj. gwarantującym zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku realizacji umowy będą się zasadach określonych we właściwych przepisach a w szczególności w:
- ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21 ze zmianami),
- ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zmianami),
- rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923),
- uchwale nr XXVI/99/2016 Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka z dnia 31.08.2016 r. wraz ze zmianami.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym.
Zamawiający wymaga aby przed dniem podpisania umowy wykonawca dostarczył Zamawiającemu dokument potwierdzający, iż niniejszy kontrakt jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500 000,00 zł. oraz minimum 200 000,00 zł. na jedno zdarzenie.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Potencjał techniczny
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:
Dla obszaru I
- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,
- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.
Dla obszaru II
- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,
- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.
Wykonawca składający ofertę na obszar I i obszar II musi dysponować sprzętem wynikającym z sumy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta. (nie dotyczy samochodu dostosowanego do wywozu zebranych odpadów)
Wymagane jest aby zamiatarki wyposażone były w system do monitoringu pracy oparty na sygnale GPS i za pośrednictwem Internetu był udostępniony Zamawiającemu nieodpłatnie. System winien umożliwiać bieżącą kontrole pracy sprzętu, w tym uwidocznione trasy przejazdu.
2) Zdolność zawodowa
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej
1 usługę (umowę) odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zadania (umowy) polegającego na usłudze związaną z oczyszczaniem miasta ( w tym: dróg, chodników, placów, parkingów, zatok postojowych),
- w przypadku składania oferty na obszar I – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 100 000,00 zł ,
- w przypadku składania oferty na obszar II – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 50 000,00 zł
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.
Wykonawca składający ofertę na zakres I i zakres II zamówienia musi wykazać jedną usługę o wartości wykonywanych prac nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Ponadto Wykonawca składający ofertę powinien posiadać aktualne pozwolenie na transport odpadów wydane przez Starostwo Powiatowe w Giżycku.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
5. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Cena oferty (Pc)
Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:
Co
Pc = --------- x 95 pkt
Cb
gdzie:
Pc - ilość punktów badanej ceny oferty (maks. 95 pkt)
Co - cena oferty najniższej
Cb - cena oferty badanej
Cena 1 mg pracy zamiatarki (Pz)
Liczba punktów, które można uzyskać zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:
a) cena 1 mg pracy zamiatarki powyżej 100 zł/mg brutto – 0 punktów,
b) cena 1 mg pracy zamiatarki poniżej 100 zł/mg brutto – 5 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie danych z formularza oferty cenowej wg Załącznika nr 1 do rozeznania cenowego.
Wynik całkowity:
Zamawiający może przeznaczyć Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Pc + Pz , gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Pc – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Pz – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena 1 mg pracy zamiatarki”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się
w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się
w górę.
6. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
7. Termin, miejsce i forma składania ofert:
8. Rozstrzygniecie postępowania :
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku