Przetargi

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy na „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy”.

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy

na „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miastaod dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy”.

Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)

  • Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;
  • Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Miejski Zakład Komunalny w Giżycku może przeznaczyć na realizację zadania.
  • Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia rozeznania cenowego bez podania przyczyn.
  • Po ewentualnym wyborze oferty Zamawiający zastrzega możliwość dalszych negocjacji z oferentem. 

Zamawiający : Miejski Zakład Komunalny w Giżycku, ul. Suwalska 21,11-500 Giżycko, tel. 798 112 421

Osoba do kontaktów: Krzysztof Korczyk – Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku tel. 798 112 421,  e-mail: mzk@gizycko.pl

1. Cel ogłoszenia:

Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 2, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie którą, Miejski Zakład Komunalny może przeznaczyć na realizację zadania.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycko od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy.

2)      Teren na którym będzie wykonywana usługa jest podzielony na dwa obszary:

- obszar  I jest  opisany w załączniku 7a oraz 8a do rozeznania cenowego

- obszar II jest opisany w załączniku 7 b oraz 8b do rozeznania cenowego

i przedstawiony w sposób graficzny na Mapach Giżycka w skali 1 : 2000stanowiące  Załącznik do rozeznania cenowego.

3)       Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni  świąteczne.

4)       Do zakresu zamówienia wchodzi, wykonanie robót związanych ze świadczeniem usługi w zakresie szczegółowo opisanym w Warunkach Wykonania i Odbioru Usług (WWOU) – stanowiących Załącznik nr 6 do rozeznania cenowego a w szczególności :

- oczyszczanie nawierzchni ,

- zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,

-opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym,

- przekazywanie Zamawiającemu, na bieżąco informacji o złym stanie śmietniczek (tj.: braki wkładów, uszkodzenia  śmietniczek),

- sprzątanie jezdni po wypadkach i kolizjach,

- transport i przekazywanie do utylizacji na składowisku o uregulowanym stanie prawnych, odpadów komunalnych w ilości około 30 Mg dla obszaru I i 10 Mg dla obszaru II w okresie obowiązywania umowy.

- usuwanie „zieleni” wyrastającej w nawierzchniach: jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów, nawierzchni zatok przystanków komunikacyjnych,

-usuwanie z jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów liści i owoców (kasztany, „rajskie jabłka”) z  drzew rosnących w pobliżu,

-usuwanie z rusztów kratek ściekowych naniesionych liści i innych zanieczyszczeń powodujących ograniczenie w szybkim odprowadzeniu wody do systemu kanalizacji deszczowej, 

Prace związane z oczyszczaniem nawierzchni i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym tj. gwarantującym zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku realizacji umowy będą się zasadach określonych we właściwych przepisach a w szczególności w:

- ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21 ze zmianami),

- ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zmianami),

- rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923),

- uchwale nr XXVI/99/2016 Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka z dnia 31.08.2016 r. wraz ze zmianami.

Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym. 

Zamawiający wymaga aby przed dniem podpisania umowy wykonawca dostarczył Zamawiającemu dokument potwierdzający, iż niniejszy kontrakt jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  500 000,00  zł. oraz minimum 200 000,00 zł. na jedno zdarzenie.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

1)      Potencjał techniczny

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:

Dla obszaru I

- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,

- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.         

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Dla obszaru II

- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,

- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Wykonawca składający ofertę na obszar I i obszar II musi dysponować sprzętem wynikającym z sumy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta. (nie dotyczy samochodu dostosowanego do wywozu zebranych odpadów)

Wymagane jest aby zamiatarki wyposażone były w system do monitoringu pracy oparty na sygnale GPS i za pośrednictwem Internetu był udostępniony Zamawiającemu nieodpłatnie. System winien umożliwiać bieżącą kontrole pracy sprzętu, w tym uwidocznione trasy przejazdu.

2)      Zdolność zawodowa

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej
1 usługę (umowę)
odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zadania (umowy) polegającego na usłudze związaną z oczyszczaniem miasta ( w tym: dróg, chodników, placów, parkingów, zatok postojowych),

- w przypadku składania oferty na obszar I – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 100 000,00 zł ,

 - w przypadku składania oferty na obszar II – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 50 000,00 zł

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Wykonawca składający ofertę na zakres I i zakres II zamówienia musi wykazać jedną usługę o wartości wykonywanych prac nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

Ponadto Wykonawca składający ofertę powinien posiadać aktualne pozwolenie na transport odpadów wydane przez Starostwo Powiatowe w Giżycku. 

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

  • Oferta powinna być złożona na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego.
  • Cena oferty musi być podana w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia w tym min.: koszty ubezpieczenia OC, koszty składowania i utylizacji odpadów i śmieci, wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy oraz stwierdzone po dokonanej wizji lokalnej, w wyniku, której Wykonawca stwierdził, konieczność uszkodzenia czegokolwiek związanego z realizacją zadania to musi w cenie oferty zabezpieczyć wszelkie wydatki związane z realizacją zadania w tym miedzy innymi koszty ewentualnych odszkodowań, opłat itp.  Cena kompleksowa za usługę w okresie 2   miesięcy, zaproponowana przez Wykonawcę  w ofercie jest ostateczna i wyklucza możliwość żądania dodatkowej zapłaty za wykonywanie usług. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpłynąć na cenę zamówienia i ująć je w cenie oferty, a tym samym należy przewidzieć cały przebieg realizacji usługi, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie ofertowej.

5. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis   sposobu obliczenia ceny:

    Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  • Cena oferty brutto (Pc) 95 %
  • Cena 1 mg pracy zamiatarki (Pz) (5%)

   Cena oferty (Pc)

   Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:

            Co

Pc = --------- x 95 pkt

           Cb

gdzie:

Pc - ilość punktów badanej ceny oferty (maks. 95 pkt)

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

 

Cena 1 mg pracy zamiatarki (Pz)

Liczba punktów, które można uzyskać  zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:

a)      cena 1 mg pracy zamiatarki powyżej 100 zł/mg brutto            – 0 punktów,

b)      cena 1 mg pracy zamiatarki poniżej 100 zł/mg brutto              – 5 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie danych z formularza oferty cenowej wg Załącznika nr 1 do rozeznania cenowego.

Wynik całkowity:

Zamawiający może przeznaczyć Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca  najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

Po = Pc + Pz ,  gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Pcilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium   „Cena”

Pz – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena 1 mg pracy zamiatarki”

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

            Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się
w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się
w górę.

6. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Miejsce realizacji zamówienia: teren administracyjny miasta Giżycka
  • Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy przez okres 2 miesięcy

7. Termin, miejsce i forma składania ofert:

  • Oferty można składać w Urzędzie Miejskim w Giżycku,
    Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, w pokoju 7 (Punkt Obsługi Klienta) w terminie do dnia 28.07.2017 r. do godziny 10.00.
  • Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Miejskim w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, w pok. 110 w dniu 28.07.2017 r. o godz. 10.10.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Rozstrzygniecie postępowania :

  • informacja o wynikach rozeznania cenowego będzie zamieszczona na stronie internetowej

 

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1a,1b      formularz oferty
  • Załącznik nr 2a,2b      wzór umowy
  • Załącznik 3a i 3 b       wykaz wykonywanych usług
  • Załącznik 4 a i 4 b      potencjał techniczny
  • Załącznik nr 5            mapa Giżycka
  • Załącznik nr 6            Warunki Wykonania i Odbioru Usług
  • Załącznik nr 7a,7b      wykaz ulic
  • Załącznik nr 8a, 8b     wykaz terenów do sprzątania

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki budżetowe

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.07.2017
Dokument wytworzony przez: Miejski Zakład Komunalny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Korczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 lipca 2017 14:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Stankiewicz
Ilość wyświetleń: 2874
28 lipca 2017 11:41 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [uniewaznienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 lipca 2017 11:41 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 lipca 2017 15:33 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)