Przetargi

MOSiR- Zapytanie ofertowe na wodny plac zabaw

Giżycko11.05.2017

 

Miejski Ośrodek Sportu                                                                                                        

i Rekreacji w Giżycku

11-500 Giżycko

ul. Moniuszki 5

Tel 874282753

Kom. 500080893

Mail;mosir@gizycko.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE

DOTYCZY WODNEGO PLACU ZABAW

 

I.ZAMAWIAJĄCY;

 Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku

 11-500 Giżycko

 ul. Moniuszki 5

 tel. 874282753

  kom. 500080893

  mail;mosir@gizycko.pl

II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;

1.Przedmiotem  zamówienia jest;

 dostawa i montaż Wodnego Placu Zabaw wraz z kompletem 40 kamizelek ratunkowych/ w tym 20 szt. dla dzieci i młodzieży i 20 szt. dla osób dorosłych/na terenie Kąpieliska Plaży Miejskiej                          w Giżycku, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Zamówienie składa się z dwóch etapów;

Etap I.

 – dostarczenie Zamawiającemu do dnia 25 maja 2017 r.  wizualizacji w wersji papierowej                                i elektronicznej wraz z ceną brutto zamówienia. Zamawiający zamierza zamieścić wizualizację Wodnego Placu Zabaw na stronie internetowej

- wskazanie minimum trzech miejsc w Polsce, w których to funkcjonują tego typu urządzenia

Etap II- dostarczenia  Wodnego Placu Zabaw wraz z kamizelkami i jego montaż ,w miejscu wskazanym rzez Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia.

2. Zakres wymogów koniecznych do spełnienia przez urządzenie zabawowe stanowiące przedmiot

zamówienia:

a)      urządzenie zabawowe winno spełniać następujące parametry :

- winno być zlokalizowane na akwenie o wymiarach ;

o szerokości ; 50 m

o długości; 30 m

maksymalna wysokość poszczególnych elementów Wodnego Placu  Zabaw nad lustrem wody:

do 200 cm

W lokalizacji należy uwzględnić strefy bezpieczeństwa zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami

 

-   w   skład   urządzenia   powinny m.in.  wchodzić:  zjeżdżalnia ,  rampa,   ścianki   wspinaczkowe,

elementy pozwalające na ćwiczenia równowagi ,podesty, platformy, 

b)      zamawiający wymaga aby oferowane urządzenie wyposażenia placu zabaw posiadało certyfikat zgodności z normą EN 15649-1 do EN 15649-7/ w zakresie obowiązującym wodne place zabaw/ wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą,

c)       urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polską Normą PN-EN  Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni – wymagania bezpieczeństwa,

d)      wykonawca   dokona   montażu   urządzenia   zgodnie   z   zachowaniem   wymaganych   normą   stref bezpieczeństwa

e)       urządzenie zabawowe musi posiadać;

- aktualny Certyfikat Zgodności z Polską Normą,

-kartę techniczną urządzenia,

 -warunki gwarancji,

-instrukcję użytkowania,

 -instrukcje konserwacji,

- opis montażu

Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów obcojęzycznych,

Wykonawca dostarczy tłumaczenia na język polski.

f)        Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe                   oraz prace montażowe,   liczonej   od   terminu   montażu   przedmiotu   zamówienia                       oraz   po   dokonaniu   jego protokolarnego odbioru przez obie strony umowy,

g)       w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia           w każdym roku   kalendarzowym nieodpłatnego  przeglądu  technicznych   urządzeń   zabawowych  do dnia 30 czerwca ;

h)      Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.                      o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia na własny koszt.

3. Niezależnie od zakresu określonego w ust. 2

a) wymienione urządzenie musi:

-    być fabrycznie nowe, nieużywane,

  - umożliwiać jego przeniesienie w inne miejsce (na inny plac zabaw) w sposób niepowodujący

nadmiernych trudności lub kosztów

b) do zakresu przedmiotu zamówienia zalicza się również:

- dostarczenie wymienionego w ust. 2 wyposażenia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,

-   montaż   i   instalację   urządzenia  na   fundamentach   zapewniających   bezpieczeństwo                          i   stabilność konstrukcji urządzenia z uwzględnieniem warunków lokalnych

III. Termin i miejsce złożenia oferty

1. Wykonawcy powinni złożyć ofertę do 25.05.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego                 w Giżycku  ul. Moniuszki 5

2. Otwarcie ofert nastąpi 25.05.2017 r. r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego

3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przystąpi do ich badania pod względem zgodności                z warunkami zapytania.

IV. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.

V.   Warunki,  wykaz   dokumentów   i   oświadczeń   potwierdzających   warunki   udziału                   w zapytaniu oraz sposób udostępnienia tych warunków

1. W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym

przedmiotowi   zamówienia   tj.   są   osobami   fizycznymi,   osobami   prawnymi   lub   jednostkami

organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzącymi działalność gospodarczą,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem otrzymania niniejszego zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej trzy porównywalne dostawy wraz z montażem urządzenia zabawowego spełniającego warunki określone w zapytaniu.

3)   znajdują   się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej   wykonanie   niniejszego zamówienia.   Zamawiający   uzna   sytuację   ekonomiczną   i   finansową   Wykonawcy   zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, na postawie treści pisemnego oświadczenia Wykonawcy.

2.   Zamawiający   dokona   oceny   spełniania   warunków   udziału   w   niniejszym   postępowaniu   określonych w ust. 1 według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń

i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu

dostarczą Wykonawcy.

3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych          w ust.

1, Wykonawcy mają dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia:

-  pisemne oświadczenie Wykonawcy

2) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 2 niniejszego ogłoszenia:

- referencje lub inne dokumenty równoważne

3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust. 1 pkt 3 niniejszego ogłoszenia:

- pisemne oświadczenie Wykonawcy

4.   Warunki   udziału   w  zamówieniu   określone   niniejszym   ogłoszeniem   udostępnione                      są   na   stronie internetowej www.mosir@gizycko.pl   oraz na tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego.

5. Zamawiający do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zamówienia informując o tym na

stronie internetowej www.mosir@gizycko.pl oraz tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego.

W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia

oferty.

VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

1. Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest: Marian Mieńko, tel.(87) 4292753,                       e-mail:   mosir@gizycko.pl  

 Informacje są udzielane również w Biurze MOSiR ul Moniuszki 5.

poniedziałek– piątek w godz.: 7:30-15:30

2. W zapytaniu  wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną lub elektroniczną . W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VII. Oferta

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim oraz zawierać:

1) wynagrodzenie brutto, które  nie może przekraczać kwoty 130 000zł za czynności objęte przedmiotem zamówienia,

2) oświadczenia oraz dokumenty wskazane w rozdziale V niniejszego ogłoszenia.

2.   Wszystkie   dokumenty,   oświadczenia   powinny   być   złożone   w   oryginalne                                   lub   kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3. Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej – w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na

dostarczenie i montaż Wodnego Placu Zabaw”, z dopiskiem: „Nie otwierać przed 25 maja 2017 r. godz. 12.15”.

VIII. Ocena ofert:

1. Ocena ofert dokonana będzie w dwóch etapach. Oceny ofert dokonają osoby wyznaczone przez

Zamawiającego.

2. W pierwszym etapie, który jest jawny i odbędzie się w terminie i miejscu określonym w rozdziale III ust. 2 niniejszego zapytania Zamawiający dokonuje otwarcia ofert oraz sprawdza czy oferty spełniają formalne wymagania wynikające z treści ogłoszenia o przetargu.

3. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

1) oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

4. Zamawiający może odrzucić oferty (ę), jeżeli:

1) do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów przewidzianych w zapytaniu,                    z zastrzeżeniem ust. 5,

2)  jest niezgodna z wymaganiami niniejszego zapytania,

3) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

4) będzie niekompletna lub nie  będzie  zawierała  wszystkich wymaganych  przez Zamawiającego

dokumentów lub oświadczeń,

5. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych

przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego

ogłoszenia lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego

oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego zapytania zawierające

błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba         że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie

postępowania lub jego odwołania albo jego zamknięcia bez dokonania wyboru oferty.

 

6.   W   drugim   etapie,   który   jest   niejawny,   Zamawiający   spośród   ofert   spełniających   wymagania formalne, dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę następujące kryteria

a) cena

b) okres gwarancji na urządzenie

c) funkcjonalność urządzenia

d) wielkość urządzenia/ wielkość powierzchni zabawowej

e) estetyka urządzenia

7. W przypadku niezłożenia co najmniej jednej oferty spełniającej wymagania zamówienia Zamawiający je unieważnia.

8. Osoby wyznaczone przez Zamawiającego po wyborze oferty najkorzystniejszej sporządzają protokół z przebiegu wyboru ofert.

9. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy – wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin,                    nie dłuższy niż 7 dni. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.

10. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu  bez dokonania wyboru,

powiadamia na piśmie Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu bez dokonania

wyboru.

 IX. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów zawartych w zapytaniu lub uznania, że zapytanie nie dało rezultatu.

2) odwołania zamówienia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

3) zamknięcia zamówienia bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

2. Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a Wykonawca od chwili złożenia oferty                       są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami zamówienia.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.05.2017
Dokument wytworzony przez: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Mieńko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 maja 2017 08:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Nycz- Janowska
Ilość wyświetleń: 2764
15 maja 2017 12:24 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 maja 2017 12:24 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 maja 2017 08:47 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)