Giżycko11.05.2017
Miejski Ośrodek Sportu
i Rekreacji w Giżycku
11-500 Giżycko
ul. Moniuszki 5
Tel 874282753
Kom. 500080893
Mail;mosir@gizycko.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOTYCZY WODNEGO PLACU ZABAW
I.ZAMAWIAJĄCY;
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku
11-500 Giżycko
ul. Moniuszki 5
tel. 874282753
kom. 500080893
mail;mosir@gizycko.pl
II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
1.Przedmiotem zamówienia jest;
dostawa i montaż Wodnego Placu Zabaw wraz z kompletem 40 kamizelek ratunkowych/ w tym 20 szt. dla dzieci i młodzieży i 20 szt. dla osób dorosłych/na terenie Kąpieliska Plaży Miejskiej w Giżycku, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie składa się z dwóch etapów;
Etap I.
– dostarczenie Zamawiającemu do dnia 25 maja 2017 r. wizualizacji w wersji papierowej i elektronicznej wraz z ceną brutto zamówienia. Zamawiający zamierza zamieścić wizualizację Wodnego Placu Zabaw na stronie internetowej
- wskazanie minimum trzech miejsc w Polsce, w których to funkcjonują tego typu urządzenia
Etap II- dostarczenia Wodnego Placu Zabaw wraz z kamizelkami i jego montaż ,w miejscu wskazanym rzez Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
2. Zakres wymogów koniecznych do spełnienia przez urządzenie zabawowe stanowiące przedmiot
zamówienia:
a) urządzenie zabawowe winno spełniać następujące parametry :
- winno być zlokalizowane na akwenie o wymiarach ;
o szerokości ; 50 m
o długości; 30 m
maksymalna wysokość poszczególnych elementów Wodnego Placu Zabaw nad lustrem wody:
do 200 cm
W lokalizacji należy uwzględnić strefy bezpieczeństwa zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
- w skład urządzenia powinny m.in. wchodzić: zjeżdżalnia , rampa, ścianki wspinaczkowe,
elementy pozwalające na ćwiczenia równowagi ,podesty, platformy,
b) zamawiający wymaga aby oferowane urządzenie wyposażenia placu zabaw posiadało certyfikat zgodności z normą EN 15649-1 do EN 15649-7/ w zakresie obowiązującym wodne place zabaw/ wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą,
c) urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polską Normą PN-EN Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni – wymagania bezpieczeństwa,
d) wykonawca dokona montażu urządzenia zgodnie z zachowaniem wymaganych normą stref bezpieczeństwa
e) urządzenie zabawowe musi posiadać;
- aktualny Certyfikat Zgodności z Polską Normą,
-kartę techniczną urządzenia,
-warunki gwarancji,
-instrukcję użytkowania,
-instrukcje konserwacji,
- opis montażu
Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów obcojęzycznych,
Wykonawca dostarczy tłumaczenia na język polski.
f) Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe, liczonej od terminu montażu przedmiotu zamówienia oraz po dokonaniu jego protokolarnego odbioru przez obie strony umowy,
g) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w każdym roku kalendarzowym nieodpłatnego przeglądu technicznych urządzeń zabawowych do dnia 30 czerwca ;
h) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia na własny koszt.
3. Niezależnie od zakresu określonego w ust. 2
a) wymienione urządzenie musi:
- być fabrycznie nowe, nieużywane,
- umożliwiać jego przeniesienie w inne miejsce (na inny plac zabaw) w sposób niepowodujący
nadmiernych trudności lub kosztów
b) do zakresu przedmiotu zamówienia zalicza się również:
- dostarczenie wymienionego w ust. 2 wyposażenia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
- montaż i instalację urządzenia na fundamentach zapewniających bezpieczeństwo i stabilność konstrukcji urządzenia z uwzględnieniem warunków lokalnych
III. Termin i miejsce złożenia oferty
1. Wykonawcy powinni złożyć ofertę do 25.05.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Giżycku ul. Moniuszki 5
2. Otwarcie ofert nastąpi 25.05.2017 r. r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przystąpi do ich badania pod względem zgodności z warunkami zapytania.
IV. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.
V. Warunki, wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających warunki udziału w zapytaniu oraz sposób udostępnienia tych warunków
1. W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia tj. są osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami
organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzącymi działalność gospodarczą,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem otrzymania niniejszego zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej trzy porównywalne dostawy wraz z montażem urządzenia zabawowego spełniającego warunki określone w zapytaniu.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, na postawie treści pisemnego oświadczenia Wykonawcy.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w ust. 1 według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń
i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu
dostarczą Wykonawcy.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w ust.
1, Wykonawcy mają dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia:
- pisemne oświadczenie Wykonawcy
2) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 2 niniejszego ogłoszenia:
- referencje lub inne dokumenty równoważne
3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust. 1 pkt 3 niniejszego ogłoszenia:
- pisemne oświadczenie Wykonawcy
4. Warunki udziału w zamówieniu określone niniejszym ogłoszeniem udostępnione są na stronie internetowej www.mosir@gizycko.pl oraz na tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego.
5. Zamawiający do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zamówienia informując o tym na
stronie internetowej www.mosir@gizycko.pl oraz tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego.
W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia
oferty.
VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest: Marian Mieńko, tel.(87) 4292753, e-mail: mosir@gizycko.pl
Informacje są udzielane również w Biurze MOSiR ul Moniuszki 5.
poniedziałek– piątek w godz.: 7:30-15:30
2. W zapytaniu wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną lub elektroniczną . W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
VII. Oferta
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim oraz zawierać:
1) wynagrodzenie brutto, które nie może przekraczać kwoty 130 000zł za czynności objęte przedmiotem zamówienia,
2) oświadczenia oraz dokumenty wskazane w rozdziale V niniejszego ogłoszenia.
2. Wszystkie dokumenty, oświadczenia powinny być złożone w oryginalne lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej – w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na
dostarczenie i montaż Wodnego Placu Zabaw”, z dopiskiem: „Nie otwierać przed 25 maja 2017 r. godz. 12.15”.
VIII. Ocena ofert:
1. Ocena ofert dokonana będzie w dwóch etapach. Oceny ofert dokonają osoby wyznaczone przez
Zamawiającego.
2. W pierwszym etapie, który jest jawny i odbędzie się w terminie i miejscu określonym w rozdziale III ust. 2 niniejszego zapytania Zamawiający dokonuje otwarcia ofert oraz sprawdza czy oferty spełniają formalne wymagania wynikające z treści ogłoszenia o przetargu.
3. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
1) oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
4. Zamawiający może odrzucić oferty (ę), jeżeli:
1) do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów przewidzianych w zapytaniu, z zastrzeżeniem ust. 5,
2) jest niezgodna z wymaganiami niniejszego zapytania,
3) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4) będzie niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego
dokumentów lub oświadczeń,
5. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego
ogłoszenia lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego
oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego zapytania zawierające
błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania lub jego odwołania albo jego zamknięcia bez dokonania wyboru oferty.
6. W drugim etapie, który jest niejawny, Zamawiający spośród ofert spełniających wymagania formalne, dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę następujące kryteria
a) cena
b) okres gwarancji na urządzenie
c) funkcjonalność urządzenia
d) wielkość urządzenia/ wielkość powierzchni zabawowej
e) estetyka urządzenia
7. W przypadku niezłożenia co najmniej jednej oferty spełniającej wymagania zamówienia Zamawiający je unieważnia.
8. Osoby wyznaczone przez Zamawiającego po wyborze oferty najkorzystniejszej sporządzają protokół z przebiegu wyboru ofert.
9. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy – wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin, nie dłuższy niż 7 dni. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
10. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu bez dokonania wyboru,
powiadamia na piśmie Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu bez dokonania
wyboru.
IX. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów zawartych w zapytaniu lub uznania, że zapytanie nie dało rezultatu.
2) odwołania zamówienia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
3) zamknięcia zamówienia bez dokonania wyboru oferty,
4) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu,
5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
2. Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a Wykonawca od chwili złożenia oferty są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku