Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT. Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka.

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego

o wartości poniżej 30 tys. euro, do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  – Prawo zamówień publicznych,

na wykonanie zamówienia: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka.

1.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie oznakowania poziomego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Giżycka:

a)     na drogach gminnych i drogach wewnętrznych wg istniejących organizacji ruchu w technologii cienkowarstwowej,  z dodatkiem mikrokulek szklanych o współczynniku załamania światła powyżej 1,50, w zakresie oznakowania poziomego:

-       P-4 „linii podwójnej ciągłej”,

-       P-7a „linii krawędziowej – przerywanej szerokiej”,

-       P-7c „linii krawędziowej – przerywanej wąskiej”,

-       P-10 „przejść przez jezdnię”,

-       P-13 „linii warunkowego zatrzymania złożonych z trójkątów” w obrębie skrzyżowań dróg gminnych,

-       P-14 „linii warunkowego zatrzymania złożonych z prostokątów” przed przejściami,

-       P-18 „stanowisk postojowych”,

-       P-21 „powierzchni wyłączonych z ruchu”,

-       P-23 „rowerów”,

-       P-25 „progów zwalniających”,

-       Innych znaków poziomych jeżeli ich odtworzenie Zamawiający uzna za konieczne,

b)     na drogach gminnych i drogach wewnętrznych przez dostosowanie oznakowania poziomego stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m, w zakresie oznakowania poziomego:

-       przez malowanie nawierzchni stanowisk postojowych z kostki betonowej lub masy mineralno-asfaltowej na barwę niebieską,

-       P-20 „koperty” i P-24 „miejsc dla pojazdu osoby niepełnosprawnej” przy istniejącym oznakowaniu znakami pionowymi D-18a i T-29, 

-       P-18 „stanowisk postojowych” i P-24 „miejsc dla pojazdu osoby niepełnosprawnej” przy istniejącym oznakowaniu znakami pionowymi T-29, 

-       P-21 „powierzchni wyłączonych z ruchu” przyległych do stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych w przypadku kiedy istniejące stanowiska postojowe zostały wyznaczone
o powierzchni innej niż 3,60 x 5,00 m,

c)     dokonanie inwentaryzacji odtwarzanego oznakowania poziomego – w formie tabelarycznej. 

 

2.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie siedmiu dni
od podpisania umowy  i zakończył:

a)     na drogach gminnych i drogach wewnętrznych wg istniejących organizacji ruchu w technologii cienkowarstwowej, z dodatkiem mikrokulek szklanych o współczynniku załamania światła powyżej 1,50 – najpóźniej w terminie
do dnia 28 maja 2017 r
.,

b)     na drogach gminnych i drogach wewnętrznych przez dostosowanie oznakowania poziomego stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m – najpóźniej w terminie
do dnia 23 czerwca  2017 r
.,

 3.     TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Termin składania ofert upływa dnia 27 kwietnia 2017 r. o godz. 12.00.

Osobą  uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Marcin Wójcik                             –             podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku,

el. 87 73 24 120, e-mail: marcin.wojcik@gizycko.pl

Forma składania ofert  - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:

                                                marcin.wojcik@gizycko.pl

4.     INNE POSTANOWIENIA:

Zamawiający zastrzega prawo do:

-       zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

-       swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

-       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

-       odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

-       wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.

.................................................

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 kwietnia 2017 14:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Witkowski
Ilość wyświetleń: 2105
25 kwietnia 2017 14:39 (Grzegorz Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 kwietnia 2017 14:38 (Grzegorz Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 kwietnia 2017 14:32 (Grzegorz Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)