Przetargi

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru sprawującego nadzór inwestorski nad robotami budowlanym w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Giżyckiego Centrum Kultury”

                                                      GIŻYCKIE CENTRUM KULTURY

                                              ul. Konarskiego 8, 11-500 Giżycko

        ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

 o wartości poniżej 30 000 euro  na wykonanie zamówienia:  „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru  sprawującego nadzór inwestorski nad robotami budowlanym w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Giżyckiego Centrum Kultury”

 

Wspólny słownik zamówień (CPV): 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi

 

1.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania  inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Giżyckiego centrum Kultury” w  branżach: budowlana,   sanitarna, elektryczna w  zakresie:

1.1  Nadzór Inwestorski wynikający z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.),

1.2  Nadzór Inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do Umowy

1.3  prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej wynikającej z zakresu pełnionej funkcji,

1.4  udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.

1.5  analiza pisemna przedstawionych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę pod kątem funkcjonalności, przewidzianych do użycia materiałów budowlanych.

Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa załącznik nr 2 Dokumentacji Przetargowej - „Wzór umowy”.

1.6      W ramach zadania inwestycyjnego będą realizowane poniższe roboty budowlane:

a. remont istniejących klatek schodowych,

b. uzupełnienie ścian działowych,

c. wymiana i wykonanie nowych tynków

d. wykonanie powłok malarskich,

e. ułożenie tapet,

f. wymiana podłóg,

g. roboty dekarskie,

h. zagospodarowanie terenu,

i. wykonanie schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych,

j. ułożenie posadzek z wykładzin i okładzin ceramicznych

k. wybudowanie sanitariatów wraz z instalacją wod – kan,

l. sprawdzenie ciągłości instalacji elektrycznych, wod-kan,

m. montaż osprzętu instalacji elektrycznych,

n. montaż armatury sanitarnej,

o. montaż doświetli w piwnicy i klap dymowych,

p. wymiana stolarki drzwiowej,

q. regulacja istniejącej stolarki okiennej,

r. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,

s. wymiana czerpni i wyrzutni wentylacyjnej,

1.7      Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych:

1.7.1     inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej,

1.7.2     inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci,   instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych;

1.7.3     inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych,

 

 

2.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

 

2.1   Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na obiekcie budowlanym – budynek użyteczności publicznej.

2.2   Niespełnienie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 

 

3.       TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

3.1  Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy.

3.2  Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zadania – tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru przedmiotu umowy. Planowany termin zakończenia robót 30.04.2017 r.

Planowany termin realizacji zadania nie jest wiążący i nie stanowi podstawy do ustalenia czasu trwania nadzoru inwestorskiego.

3.3  Wykonawca robót budowlanych: Wykonawca wyłoniony w przetargu zg. z przepisami ustawy Pzp.

3.4  Miejscem wykonania zamówienia jest budynek Giżyckiego Centrum Kultury w Giżycku

 

 

4.      TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

4.1  Oferty składane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w pkt. 1.3 DP

4.2  Oferty drogą listowną należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób

4.3   zabezpieczonej  kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta na: Przetarg – „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa budynku Giżyckiego Centrum Kultury”– nie otwierać przed dniem 13.01.2017 r. do godz. 12.00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

4.4  Termin składania ofert upływa dnia 13.01.2017  godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną    zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

4.5  Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Giżyckie Centrum Kultury

ul. Sikorskiego 3 C ( tymczasowa siedziba)

11     – 500 Giżycko

4.6  Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.01.2017 r. , o godz. 12.15  w siedzibie Zamawiającego,  pok. 27

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Marta Dąbrowska – Dyrektor Giżyckiego Centrum Kultury – marta.dabrowska@gck.gizycko.pl ,

 tel. 87 428 16 37

Sebastian Pyzalski – Gł. Specjalista Referatu Wydziału Inwestycji – Sebastian.pyzalski@gizycko.pl

Tel. 87 73 24 120

5.KRYTERIA OCENY I WYBORU

- cena – 90%

- doświadczenie – 10 %

 

6. Dokumentację przetargową można pobrać ze strony internetowej: www.gizyckiecentrumkultury.p  lub www.bip.gizycko.pl

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Instytucje kultury

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.01.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Giżyckie Centrum Kultury
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marta Dąbrowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 stycznia 2017 16:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Jórzak
Ilość wyświetleń: 3282
17 stycznia 2017 09:16 (Mariola Jórzak) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 stycznia 2017 15:26 (Mariola Jórzak) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_zapytanie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 stycznia 2017 16:50 (Mariola Jórzak) - Dodanie załącznika [zalaczniki__3_i_4_dp.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)