DYREKTOR
MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W GIŻYCKU OGŁASZA PRZETARG NA WYNAJEM POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ
Z PRZEZNACZENIEM NA USTAWIENIE AUTOMATÓW DO SPRZEDAŻY NAPOJÓW
I. ORGANIZATOR PRZETARGU
Nazwa: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Adres: 11-500 Giżycko, ul. Moniuszki 5
NIP: 845 16 91 482
Strona internetowa: www.lodowiskogizycko.pl
II. PRZEDMIOT PRZETARGU
1. Przedmiotem przetargu jest wynajem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem pod automaty
do sprzedaży napojów (1 automat do napojów gorących i 1 automat do napojów zimnych
i przekąsek) wraz z przyłączeniem.
2. Miejsce przeznaczone do wynajmu zlokalizowane jest w Mazurskim Centrum Sportów
Lodowych w Giżycku, przy ul. Królowej Jadwigi 7d, na holu lodowiska.
3. Okres na jaki będzie zawarta umowa najmu: od 7.11.2016 do 31.10.2017r.
4. Bieżący serwis, obsługa i naprawy Automatów należą do Oferenta.
5. Lodowisko funkcjonuje w miesiącach: styczeń- kwiecień oraz sierpień-grudzień.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie oraz być podpisana przez osobę do tego
upoważnioną. Każda strona oferty winna być parafowana przez osobę podpisującą.
W przypadku dostarczenia kopii dokumentu winna być ona potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
3. Całość należy umieścić w zamkniętej kopercie. Oznakowanie koperty powinno zawierać:
a) nazwę i adres organizatora przetargu,
b) nazwę, adres i numer telefonu oferent,
c) koperta winna być opatrzona dopiskiem „Nie otwierać przed 31.10.2016r., godz. 9.00”.
4. Oferent może wycofać złożoną ofertę, składając pisemne oświadczenie woli organizatorowi
przetargu, nie później niż do dnia 31.10.2016r., do godz. 8.30.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę do tego
upoważnioną.
6. Każdy z Oferentów ma prawo uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. W trakcie
publicznego otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Oferentów, a także informacje
dotyczące ceny. Po zamknięciu publicznego otwarcia ofert nastąpi część niejawna przetargu -
ocena ofert.
7. Po zakończeniu oceny ofert MOSiR niezwłocznie powiadomi na piśmie uczestników przetargu
o jego wyniku albo o unieważnieniu przetargu.
8. MOSiR zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
9. MOSiR zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia, a także zmiany
warunków przetargu.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
Oferent przystępujący do przetargu na wynajem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem
na zainstalowanie automatów do sprzedaży napojów zimnych i gorących (przekąsek) zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
V. KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Kryterium wyboru oferenta jest miesięczna cena netto stawki czynszu za wynajem powierzchni
pod dwa automaty do napojów.
2. Wygrywa oferta z najwyższą miesięczną opłatą ryczałtową netto za przedmiot najmu
stanowiącą sumę opłat za dwa automaty (nie niższa niż cena wywoławcza).
3. Minimalną cenę wywoławczą - miesięczną - (w miesiącach działania lodowiska), ustala się
w wysokości 160,00 zł. netto.
VI. WYJAŚNIENIA
1. Oferent może zwracać się z prośbą o wyjaśnienia dotyczących wszelkich wątpliwości
związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując zapytanie na piśmie,
najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferent może przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem świadczenia usługi.
3. Wszelkie koszty związane z technologiczno-technicznym montażem automatów ponosi
Oferent.
4. Do kontaktów z Oferentami w sprawie postępowania upoważniony jest:
Kierownik Lodowiska – Roman Chomicz (od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00, tel.
530 283 777).
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (liczy się data i godzina wpływu do biura MOSiR-u) lub złożyć osobiście w siedzibie MOSiR-u do dnia 31.10.2016 r., do godz.8.30.
VIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w siedzibie organizatora przetargu 31.10.2016r., o godz. 9.00. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora MOSiR w Giżycku.
3. O wyborze oferty Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
IX. ZAWARCIE UMOWY
1. Podpisanie umowy nastąpi nie później niż 4.11.2016r.
2. Oferty niezgodne z warunkami przetargu zostaną odrzucone.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku