Przetargi

Wynajem sceny, nagłośnienia, oświetlenia wraz z transportem i obsługą techniczną podczas imprez plenerowych organizowanych przez Giżyckie Centrum Kultury – IMPREZY PLENEROWE 2016

Zaproszenie do złożenia oferty
dotyczy: wynajmu sceny, nagłośnienia, oświetlenia  wraz z transportem i  obsługą techniczną podczas imprez plenerowych organizowanych przez Giżyckie Centrum Kultury – IMPREZY PLENEROWE 2016


Postępowanie nie podlega ustawie z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro ( art. 4 pkt. 8 w/w ustawy)


I. Zamawiający
Giżyckie Centrum Kultury

ul. Konarskiego 8

11-500 Giżycko

NIP 845-10-33-603

II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sceny, nagłośnienia, oświetlenia  wraz z transportem na imprezy plenerowe w Giżycku,  zabezpieczenie techniczne imprez oraz montaż i demontaż urządzeń, obsługa techniczna, nagłośnieniowa, oświetleniowa imprez.

 

a) scena z podestami wg zapotrzebowania + podesty na kolumny + podesty pod perkusję

b) boczne okotarowanie sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne,  szczególnie podczas niesprzyjającej pogody - woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę, ale przepuszczające powietrze ( odpowiednie atesty przepuszczalności powietrza)

c) tylny horyzont musi być nieprześwitujący,

d) scena musi posiadać schody, aktualne atesty bezpieczeństwa,

e) wymagany jest system nagłośnieniowy dostosowany do potrzeb wykonawców,

f) wymagane jest oświetlenie dostosowane do potrzeb wykonawców.


Na żądanie Zamawiającego Oferent będzie obowiązany okazać atesty w terminie do 4 dni roboczych od dnia wezwania.

 

Oferent zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.

 

III. Zakres zamówienia

 Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi w/ g harmonogramu i zapotrzebowania:

                   


4 czerwca 2016r. DNI GIŻYCKA -  plaża miejska w Giżycku -- impreza masowa -

zadaszona scena o wymiarach 12m x 10m z podestami na perkusję i kolumny

 -  laureaci „GIWERA 2016”

–  EWA FARNA  z zespołem  - główny wykonawca

 


9 lipca 2016 r.- GWIAZDY NA WAKACJACH - plaża miejska w Giżycku –  impreza masowa -

zadaszona scena o wymiarach 10m x 8m  z podestami (2 risery do ustawienia 2 zestawów perkusji) nagłośnienie i oświetlenie spełniające warunki głównych wykonawców

                                                                                                                

 - „AFROMENTAL” - główny wykonawca  

 - „Formacja Nieżywych Schabuff”


16 lipca 2016 r. - SZANTY z FOLKIEM – plaża miejska w Giżycku - impreza masowa -

zadaszona scena o wymiarach 10m x 8m z podestami + nagłośnienie i oświetlenie spełniające warunki głównych wykonawców

 - „BRATHANKI” – główny wykonawca 

-  „Załoga dr. Bryga”,”OKAW Sztorm”, „Yank Shippers”, „Mechanicy Shanty”, „Orkiestra

    Dni Naszych”

 


24 lipca 2016 r. BAROQUE FESTIVAL –  pasaż Portowy w Giżycku - impreza rekreacyjna

zadaszona scena o wymiarach 10m x 8m + nagłośnienie +  oświetlenie spełniające warunki wykonawców

 Opera  „LA SERVA PADRONA” z orkiestrą barokową „MASOVIA BAROQUE ORCHESTRA” 



31 lipca 2016 r. – JAZZ NAD NIEGOCINEM – port Ekomarina w Giżycku – impreza rekreacyjna -

zadaszona scena mobilna o wymiarach 7,5m x 6m  z podestami +  oświetlenie

- „Happy Play Dixieland Band”,

- „Joanna Morea Her Swinging Boys”

 

 

Bardziej szczegółowy rozkład prób i koncertów zostanie dostarczony przez organizatora minimum tydzień przez imprezą.

 

IV. Warunki płatności

Przelew na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktury powinny być wystawiane po każdej imprezie.

 

V. Sposób oceny ofert.
1.Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikami, zostanie wyłoniona poprzez porównanie

   złożonych ofert.
2. Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.

3. Z wyłonionym Oferentem zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2.

4. Warunkiem podpisania umowy z oferentem, jest akceptacja przez głównych wykonawców.


VI. Oferta powinna zawierać:
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

 – załącznik nr 1

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i min. 3 letnie doświadczenie w tego typu działalności oraz posiadają potencjał do wykonania zamówienia.  Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: wykonanie zamówienia terminowo i zgodnie przepisami prawa, zapewnienie sprawnej pracy sprzętu przez cały okres trwania każdej imprezy. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej trzy usługi techniczne polegające na nagłośnieniu, oświetleniu oraz  budowie sceny na koncerty. Wykonawca winien załączyć do każdej usługi dokument potwierdzający, iż wykonał ją należycie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w sposób rzetelny i prawidłowy.

 

VIII. Zamawiający zastrzega prawo:

  • swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
  • odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
  • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
  • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
  • wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

 IX. Informacje dodatkowe:

1) Osoba do kontaktów z Oferentami – Marcin Prusik – tel. 87 - 428- 43 - 26

2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia

     podwykonawcom.

4)  Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów

     Kodeksu Cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze

     złożeniem zamówienia i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony oferenta

     do zawarcia umowy.

 

X. Czas i miejsce złożenia oferty:

  • Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: marcin.prusik@gck.gizycko.pl, z dopiskiem (oferta na obsługę techniczną imprez „IMPREZY  PLENEROWE 2016”) do godz 12:00 dnia 20 kwietnia 2016r.
  • Ocena ofert  zostanie  dokonana  od godz. 12:15 dnia  20 kwietnia 2016.r, 

             wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie        www.gizyckiecentrumkultury.pl

  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.gizyckiecentrumkultury.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Instytucje kultury

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.04.2016 r.
Dokument wytworzony przez: Giżyckie Centrum Kultury
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marta Dąbrowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2016 15:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Jórzak
Ilość wyświetleń: 3819
25 kwietnia 2016 12:00 (Mariola Jórzak) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_ofert___technika_2016.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 kwietnia 2016 16:01 (Mariola Jórzak) - Dodanie załącznika [ridery_1.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 kwietnia 2016 15:41 (Mariola Jórzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)