Przetargi

„Wykonanie Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, a także nanoszenia wszelkich korekt i uwag oraz składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucję Zarządzającą dla zadania „„Adaptacja Giżyckiego Centrum Kultury polegająca na unowocześnieniu form jego wykorzystania wraz z zakupem wyposażenia wpływającego na zwiększenie potencjału turystycznego obiektu””./31 marca 2016 r./

Giżyckie Centrum Kultury                                                                                            Giżycko, dnia 24.03.2016 r.

Siedziba:  ul. Konarskiego 8; 11-500 Giżycko  

Tel. 087 428 43 26, faks 087 428 16 37

NIP: 845-10-33-603

 

Zaproszenie do złożenia oferty


Dyrektor Giżyckiego Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia na: „Wykonanie Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, a także nanoszenia wszelkich korekt i uwag oraz składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucję Zarządzającą dla zadania Adaptacja Giżyckiego Centrum Kultury polegająca na unowocześnieniu form jego wykorzystania wraz z zakupem wyposażenia wpływającego na zwiększenie potencjału turystycznego obiektu”.

 Studium Wykonalności ma być przygotowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi konkursowymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.1 Dziedzictwo kulturowe

 Postępowanie nie podlega  ustawie z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy).

 

 

Załączniki:

1. Warunki wykonania zamówienia,

2. Formularz ofertowy,

3. Wykaz wykonanych usług

4. Wzór umowy.

 

 

 

                                                                                                                                     Zatwierdzam

                                                                                                                  Dyrektor Giżyckiego Centrum Kultury

 

                                                                                                                                   Marta Dąbrowska

                                                                                                                                                                      

                                                                                                         ………………………………………..


 

Załącznik Nr 1

WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.     Zamawiający:

        Giżyckie Centrum Kultury reprezentowane przez Dyrektora Giżyckiego Centrum Kultury

              Siedziba:  ul. Konarskiego 8; 11-500 Giżycko   

Tel. 087 428 43 26, faks 087 428 16 37

 NIP: 845-10-33-603

2.    Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

„Wykonanie Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, a także nanoszenia wszelkich korekt i uwag oraz składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucje Zarządzającą dla zadania Adaptacja Giżyckiego Centrum Kultury polegająca na unowocześnieniu form jego wykorzystania wraz z zakupem wyposażenia wpływającego na zwiększenie potencjału turystycznego obiektu”.

Studium Wykonalności ma być przygotowane zgonie z obowiązującymi wytycznymi konkursowymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.1 Dziedzictwo kulturowe

Wykonawca zobowiązuje się przygotować przedmiot zamówienia wg aktualnych i powszechnie dostępnych wytycznych Instytucji Zarządzającej, zamieszczonych na stronie internetowej http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/421/dzialanie-61-infrastruktura-kultury-poddzialanie-611-dziedzictwo-kulturowe i informacji uzyskanych w drodze indywidualnie skierowanych zapytań przez Wykonawcę lub Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej.

3.    Zakres usługi:

Wykonawca zobowiązany jest do:

a) Bieżącego konsultowania z Zamawiającym tekstu dokumentów w trakcie jego opracowywania oraz uwzględnienia wszelkich uwag i sugestii Zamawiającego, zgłaszanych do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu - Studium Wykonalności.

b) Pozostawania w stałym kontakcie z Instytucją Zarządzającą, w tym bieżącego monitorowania jej oficjalnej strony internetowej, do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu.

c) Wskazania pracownika do bieżących i roboczych kontaktów z Zamawiającym.

d) Dokumentacja projektowa  oraz inne dane/ informacje pozyskane w formie pisemnej od zamawiającego będą stanowiły dla Wykonawcy postawę do przygotowania Studium wykonalności. Zamawiający nie będzie wykonywał żadnych obliczeń ani zestawień danych niezbędnych do opracowania Studium wykonalności.

e) Przedmiot zamówienia musi być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być wykonany tak, aby umożliwić Zamawiającemu terminowe złożenie prawidłowo sporządzonych dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie inwestycji ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.1 Dziedzictwo kulturowe

f) Wykonawca powinien dysponować należytą wiedzą i doświadczeniem celem wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wiedzą nt. zasad ubiegania się o wsparcie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.1 Dziedzictwo kulturowe.

g) Dokonywania koniecznych lub pożądanych zmian do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu.

h) Nanoszenia wszelkich korekt i uwag jak i składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej oraz merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucję Zarządzającą.

i)   Zamawiający może żądać w każdym momencie pisemnej informacji o stanie zaawansowania realizacji umowy.

4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

a) Wykonawca zrealizuje i dostarczy Studium wykonalności  w terminie 3 tygodni od podpisania umowy nie później niż do 22 kwietnia 2016 r.   

b) Obsługę merytoryczną na etapie oceny formalnej i merytorycznej projektu Wykonawca będzie realizować do czasu otrzymania przez Zamawiającego informacji z Instytucji Zarządzającej o pozytywnej lub negatywnej ocenie wniosku.

c) Odbiór dokumentów nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag sporządzonego w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

d) Wykonawca przekaże Przedmiot Zamówienia Zamawiającemu w trzech tożsamych egzemplarzach papierowych oraz na płycie CD (3 egz.).

e) Wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag Wykonawca przekaże w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy autorskie prawa majątkowe do studium wykonalności wytworzonego w ramach przedmiotu zamówienia

5. Wymagania dotyczące wykonawców mogących ubiegać się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością – usługę polegającą na opracowaniu co najmniej 5 studiów wykonalności dla inwestycji dofinansowanych ze środków unijnych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi listy referencyjne potwierdzające, że usługa została wykonana należycie i skutkowała podpisaniem umowy na dofinansowanie.

6.        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowany jest do złożenia n/w dokumentów:

  1. Formularza ofertowego,
  2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.

7.          Kryterium oceny ofert

1. cena  za wykonanie zadania - 60% (oferta najniższa cenowo otrzyma maksymalnie 60 pkt.)

                        Cena najniższa spośród złożonych ofert

Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 60 pkt

Cena badanej oferty

 2. doświadczenie – 40% (maksymalnie 40 pkt.)

Dla kryterium doświadczenia punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:

od 1 do 4 opracowanych studiów wykonalności  – 0 pkt.,

od 5 do 10 opracowanych studiów wykonalności  – 10 pkt.,

od 11 do 20 opracowanych studiów wykonalności  – 20 pkt.,

od 21 do 30 opracowanych studiów wykonalności  – 30 pkt.,

31 i więcej opracowanych studiów wykonalności  – 40 pkt.

Postępowanie wygra oferta, która uzyskała łącznie największą ilość punktów.

 8.  Miejsce, sposób i termin składania ofert:

1.      Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pok. 104 -Sekretariat, pisemnie w zamkniętej kopercie osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia  31 marca 2016 r.  do godz. 10.00.

2.   Zaoferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie wyszczególnione warunki.

3.       Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną.

4.      Wszelka korespondencja (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania) w postępowaniu prowadzona jest pisemnie.

5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie przewyższać środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, oraz rezygnację z zamówienia bez podania przyczyny.

6.      Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożą ofertę o wynikach postępowania  oraz o wyborze oferty najkorzystniejszej.

9. Wybór oferty:

  1. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający może wybrać ofertę sklasyfikowaną jako następna według liczby punktów.
  2. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o równych a zarazem najniższych cenach Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
  3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert ostatecznych, Zamawiający może jednorazowo żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty, a także ich ewentualnego uzupełnienia, o ile uzupełnienie nie będzie wpływać na kryterium wyboru oferty, tj. zaproponowaną przez Wykonawcę cenę.
  4. Jeżeli Wykonawca w zakreślonym terminie przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień dot. treści złożonej oferty, a także nie dokona ich uzupełnienia lub też treść uzupełnionych dokumentów nie będzie potwierdzała wymagań postawionych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej, jego oferta zostanie odrzucona.
  5. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub oferty złożone zostaną odrzucone, lub pojawi się błąd, który uniemożliwi podpisanie ważnej umowy wówczas Zamawiający unieważni postępowanie.
    10.   Osoby upoważnione do kontaktu:

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Pani Magdalena Fuk -  stanowisko służbowe: główny specjalistą Biuro Projektów, tel.: (87) 7324 155, e-mail: magdalena.fuk@gizycko.pl

 

11.    Postanowienie końcowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1.      odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.

2.      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.

3.      wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Instytucje kultury

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24 marca 2016 r.
Dokument wytworzony przez: Giżyckie Centrum Kultury
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marta Dąbrowska, Magdalena Fuk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2016 11:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Fuk
Ilość wyświetleń: 3087
31 marca 2016 15:45 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_oferty__31032016.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 marca 2016 15:45 (Magdalena Fuk) - Usunięcie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_oferty__31032016.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 marca 2016 14:37 (Magdalena Fuk) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)