Giżyckie Centrum Kultury Giżycko, dnia 24.03.2016 r.
Siedziba: ul. Konarskiego 8; 11-500 Giżycko
Tel. 087 428 43 26, faks 087 428 16 37
Zaproszenie do złożenia oferty
Dyrektor Giżyckiego Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia na: „Wykonanie Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, a także nanoszenia wszelkich korekt i uwag oraz składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucję Zarządzającą dla zadania „Adaptacja Giżyckiego Centrum Kultury polegająca na unowocześnieniu form jego wykorzystania wraz z zakupem wyposażenia wpływającego na zwiększenie potencjału turystycznego obiektu”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy).
Załączniki:
1. Warunki wykonania zamówienia,
2. Formularz ofertowy,
3. Wykaz wykonanych usług
4. Wzór umowy.
Zatwierdzam
Dyrektor Giżyckiego Centrum Kultury
Marta Dąbrowska
………………………………………..
Załącznik Nr 1
WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający:
Giżyckie Centrum Kultury reprezentowane przez Dyrektora Giżyckiego Centrum Kultury
Siedziba: ul. Konarskiego 8; 11-500 Giżycko
Tel. 087 428 43 26, faks 087 428 16 37
„Wykonanie Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, a także nanoszenia wszelkich korekt i uwag oraz składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucje Zarządzającą dla zadania „Adaptacja Giżyckiego Centrum Kultury polegająca na unowocześnieniu form jego wykorzystania wraz z zakupem wyposażenia wpływającego na zwiększenie potencjału turystycznego obiektu”.
Wykonawca zobowiązuje się przygotować przedmiot zamówienia wg aktualnych i powszechnie dostępnych wytycznych Instytucji Zarządzającej, zamieszczonych na stronie internetowej http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/421/dzialanie-61-infrastruktura-kultury-poddzialanie-611-dziedzictwo-kulturowe i informacji uzyskanych w drodze indywidualnie skierowanych zapytań przez Wykonawcę lub Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej.
3. Zakres usługi:
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Bieżącego konsultowania z Zamawiającym tekstu dokumentów w trakcie jego opracowywania oraz uwzględnienia wszelkich uwag i sugestii Zamawiającego, zgłaszanych do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu - Studium Wykonalności.
b) Pozostawania w stałym kontakcie z Instytucją Zarządzającą, w tym bieżącego monitorowania jej oficjalnej strony internetowej, do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu.
c) Wskazania pracownika do bieżących i roboczych kontaktów z Zamawiającym.
d) Dokumentacja projektowa oraz inne dane/ informacje pozyskane w formie pisemnej od zamawiającego będą stanowiły dla Wykonawcy postawę do przygotowania Studium wykonalności. Zamawiający nie będzie wykonywał żadnych obliczeń ani zestawień danych niezbędnych do opracowania Studium wykonalności.
g) Dokonywania koniecznych lub pożądanych zmian do czasu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu.
h) Nanoszenia wszelkich korekt i uwag jak i składania wyjaśnień na etapie oceny formalnej oraz merytorycznej, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego lub Instytucję Zarządzającą.
i) Zamawiający może żądać w każdym momencie pisemnej informacji o stanie zaawansowania realizacji umowy.
a) Wykonawca zrealizuje i dostarczy Studium wykonalności w terminie 3 tygodni od podpisania umowy nie później niż do 22 kwietnia 2016 r.
b) Obsługę merytoryczną na etapie oceny formalnej i merytorycznej projektu Wykonawca będzie realizować do czasu otrzymania przez Zamawiającego informacji z Instytucji Zarządzającej o pozytywnej lub negatywnej ocenie wniosku.
c) Odbiór dokumentów nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag sporządzonego w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
d) Wykonawca przekaże Przedmiot Zamówienia Zamawiającemu w trzech tożsamych egzemplarzach papierowych oraz na płycie CD (3 egz.).
e) Wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag Wykonawca przekaże w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy autorskie prawa majątkowe do studium wykonalności wytworzonego w ramach przedmiotu zamówienia
5. Wymagania dotyczące wykonawców mogących ubiegać się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością – usługę polegającą na opracowaniu co najmniej 5 studiów wykonalności dla inwestycji dofinansowanych ze środków unijnych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi listy referencyjne potwierdzające, że usługa została wykonana należycie i skutkowała podpisaniem umowy na dofinansowanie.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowany jest do złożenia n/w dokumentów:
7. Kryterium oceny ofert
1. cena za wykonanie zadania - 60% (oferta najniższa cenowo otrzyma maksymalnie 60 pkt.)
Cena najniższa spośród złożonych ofert
Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
2. doświadczenie – 40% (maksymalnie 40 pkt.)
Dla kryterium doświadczenia punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:
od 1 do 4 opracowanych studiów wykonalności – 0 pkt.,
od 5 do 10 opracowanych studiów wykonalności – 10 pkt.,
od 11 do 20 opracowanych studiów wykonalności – 20 pkt.,
od 21 do 30 opracowanych studiów wykonalności – 30 pkt.,
31 i więcej opracowanych studiów wykonalności – 40 pkt.
Postępowanie wygra oferta, która uzyskała łącznie największą ilość punktów.
8. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pok. 104 -Sekretariat, pisemnie w zamkniętej kopercie osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 31 marca 2016 r. do godz. 10.00.
2. Zaoferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie wyszczególnione warunki.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną.
4. Wszelka korespondencja (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania) w postępowaniu prowadzona jest pisemnie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie przewyższać środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, oraz rezygnację z zamówienia bez podania przyczyny.
6. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożą ofertę o wynikach postępowania oraz o wyborze oferty najkorzystniejszej.
9. Wybór oferty:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Pani Magdalena Fuk - stanowisko służbowe: główny specjalistą Biuro Projektów, tel.: (87) 7324 155, e-mail: magdalena.fuk@gizycko.pl
11. Postanowienie końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.
2. żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.
3. wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku