Przetargi

Zapytanie ofertowe - "Wykonanie obliczeń oświetlenia, dobór oraz dostawa opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego do pomieszczeń łącznika (piwnica, parter, piętro) między budynkami nr 3 i 3a przy ul. Królowej Jadwigi w Giżycku" /termin składania ofert do 15.01.2016 r. do godz. 10.00/.

WPI.7013.10.2016.GW                                                                                                                                                                                                                                                           Giżycko, 07.01. 2016 r.

Gmina Miejska Giżycko  NIP – 845-19-51-457

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


Nr sprawy: WPI.  7013.10.2016.GW                                                                   

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  1.  Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP   845-19-51-457

 2.  Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obliczeń oświetlenia, dobór oraz dostawa opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego do pomieszczeń łącznika  (piwnica, parter, piętro) między budynkami nr 3 i 3a przy ul. Królowej Jadwigi w Giżycku.

 2.1  Stan istniejący.

Zamawiający w ww. pomieszczeniach posiada  instalację oświetlenia i gniazd wtyczkowych.

Przeznaczenie pomieszczeń:

a) piwnica z klatka schodową – świetlica z dwoma pomieszczeniami z wyposażeniem w bilard, piłkarzyki itp.

b) parter – przeznaczenie na bibliotekę z wyodrębnionymi pomieszczeniami

          - magazyn książek,

          - sala komputerowa,

          - biuro,

          - WC,

          - klatka schodowa,

          - wiatrołap,

c) piętro - świetlica z wyodrębnionymi pomieszczeniami

          - sala zajęć 1 (świetlica),

- sala zajęć 2 (świetlica),

- sala zajęć 3 (świetlica),

- biuro,

- pom. socjalne,

- magazynek,

- umywalka,

- WC,

- magazynek.

 2.2 Zakres zamówienia obejmuje dobór oraz dostawę opraw oświetleniowych w celu zapewnienia minimalnego natężenia światła wg PN-EN 12461-1:

- pomieszczenia biurowe – 300 lx.

- schody – 150 lx,

- korytarze – 100 lx,

- półki na książki i archiwa – 200 lx,

- miejsca do czytania – 500 lx,

- szatnie i umywalnie – 200 lx

oraz obejmuje dostawę osprzętu elektrycznego

- czujnik ruchu sufitowy 360o – 2 szt.,

- gniazdo wtyczkowe 230 V – 56 szt.,

- wyłącznik monostabilny (przycisk dzwonek, przycisk światło) – 2 szt.,

- przełącznik sterowania oświetleniem: ręczne/czujnikiem ruchu – 2 szt.,

- wyłącznik podwójny – 9 szt.,

- wyłącznik pojedynczy – 8 szt.

UWAGA

Zamawiający zaleca dla Wykonawców dokonanie przeglądu pomieszczeń, w których mają zostać zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz osprzęt elektryczny.

Planowany termin wejścia do pomieszczeń należy uzgodnić z Zamawiającym.

3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Przy wyborze ofert Zamawiający  będzie się kierował następującym kryterium:

cena -  waga  100% .   

4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Termin realizacji zamówienia:  21 dni od dnia podpisania umowy.
  • Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Miejski Giżycko, al. 1 Maja 14 lub wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Giżycka.

 5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.

  1. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres:

karol.walinowicz@gizycko.pl

grzegorz.witkowski@gizycko.pl                     

w terminie do 15.01.2016 r. do godz. 10.00.

    2. Oferta powinna być opisana w następujący sposób:

 „Oferta – „Wykonanie obliczeń oświetlenia, dobór oraz dostawa opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego do pomieszczeń łącznika  ( piwnica, parter, piętro) między budynkami nr 3 i 3a przy ul. Królowej Jadwigi w Giżycku”.

   3. Ofertę należy sporządzić wg załącznika nr 1 – formularz oferty.

   4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.

 O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy  – 3 dni od dnia zakończenia postępowania.

7.       Postanowienia końcowe.

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania  lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.

2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

Załącznikami do zapytania ofertowego są:

Załącznik nr 1 – formularz oferty.

Załącznik nr 2 – projekt umowy.

Załącznik nr 3 – Plan instalacji elektrycznych budynku. Rzut piwnicy.

Załącznik nr 4 - Plan instalacji elektrycznych budynku. Rzut parteru.

Załącznik nr 5 - Plan instalacji elektrycznych budynku. Rzut piętra.

Załącznik nr 6 - Rzut piwnicy, parteru i piętra.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.01.2016 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grzegorz Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2016 14:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Tafil
Ilość wyświetleń: 2959
21 stycznia 2016 15:31 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wynikach_zapytania_ofertowego.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 stycznia 2016 14:47 (Wojciech Stawicki) - Dodanie załącznika [uzupelnienie_zapytania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2016 14:09 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [zal_nr_6__rzut_piwnicy_parteru_i_pietra.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)