Przetargi

Wielobranżowy projekt koncepcyjny Plaży Miejskiej w Giżycku wraz z portem Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych, z zagospodarowaniem terenu, komunikacją oraz infrastrukturą techniczną wraz z zestawieniem szacunkowych kosztów inwestycji oraz studium programowo -przestrzennym.

PRZETARG PISEMNY – Wielobranżowy projekt koncepcyjny Plaży Miejskiej  w Giżycku wraz z portem Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych,  z zagospodarowaniem terenu, komunikacją oraz infrastrukturą techniczną wraz  z zestawieniem szacunkowych kosztów inwestycji oraz studium programowo - przestrzennym.

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko    

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg pisemny w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego

 

1.      INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:

  Gmina Miejska Giżycko, Al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert  w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego pn.:

WIELOBRANŻOWY PROJEKT KONCEPCYJNY PLAŻY MIEJSKIEJ W GIŻYCKU WRAZ   Z PORTEM MIĘDZYSZKOLNEJ BAZY SPORTÓW WODNYCH, Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, KOMUNIKACJĄ ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ WRAZ Z ZESTAWIENIEM SZACUNKOWYCH KOSZTÓW INWESTYCJI ORAZ STUDIUM ROGRAMOWO  -PRZESTRZENNYM

                                                                        

1.1. 

-  Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej Dokumentacji przetargowej  z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

- Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 112), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 – ze zmianami).

 

1.2. Dane Zamawiającego:

            konto bankowe:                                             Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

            nr konta bankowego:                                     42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

            NIP:                                                               845-19-51-457

            dokładny adres do korespondencji:              Urząd Miejski

                                                                                  Al. 1 Maja 14

                                                                                  11 – 500 Giżycko

            e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia:  

             anita.chmielewska@gizycko.pl

            znak postępowania:   WPI.7011.7.4.2015.EK

 

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

2.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu koncepcyjnego Plaży Miejskiej w Giżycku wraz z portem Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych,  z zagospodarowaniem terenu, komunikacją oraz infrastrukturą techniczną wraz  z zestawieniem szacunkowych kosztów inwestycji oraz studium programowo  -przestrzennym.
  2. Celem postępowania jest uzyskanie spójnej koncepcji architektoniczno-przestrzennej, pozwalającej na realizację zabudowy  - z uwzględnieniem możliwości etapowania - zarówno na terenach należących do gminy, jak i na nielicznych działkach należących do inwestorów prywatnych w celu uzyskania nowej, wysokiej jakości przestrzeni publicznej.
  3. Teren objęty opracowaniem o pow. ok. 10,0 ha obejmuje obszar pomiędzy jeziorem Niegocin od południa, Kanałem Giżyckim od zachodu, ulicą Kolejową od strony północnej oraz ulicą Pasaż Portowy od wschodu. Dla obszaru objętego przetargiem opracowywany jest obecnie plan miejscowy zagospodarowania przestrzennego. W 2014 roku Gmina Miejska Giżycko przeprowadziła konkurs  na opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej plaży miejskiej w Giżycku wraz z Międzyszkolną Bazą Sportów Wodnych.

 1.3  TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w następnym dniu roboczym od dnia zawarcia umowy i wykonał go w nieprzekraczalnym terminie 23 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z zapisami projektu umowy  wg Załącznika nr 2 DP - Projekt umowy.     

4. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY

1. Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:

 -  formularz cenowy  oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1  DP,

- Wykaz zrealizowanych usług w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 6DP,

Skład zespołu przewidzianego do realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem podanym  w Załączniku nr 7 DP,

2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

4. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

5. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

7. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.                    

5.  OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Anita Chmielewska                - Naczelnik Wydziału Inwestycji

                                                 Urzędu Miejskiego w Giżycku

                                                 tel. 87 73 24 144,

                                                 e-mail: anita.chmielewska@gizycko.pl

6.      OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

6.1 Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej  kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta - Wykonanie wielobranżowej koncepcji zagospodarowania Plaży miejskiej i portu MBSW  w Giżycku – nie otwierać przed dniem 19.10.2015 r. do godz.12.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres  Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

6.2 Termin składania ofert upływa 19.10.2015r. godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11–  500 Giżycko

6.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2015r. o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 114.

6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Kryteria oceny i wyboru oferty: cena ofertowa 100 % :

 Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:

                     cena brutto oferty najtańszej

      Pc  =         cena brutto oferty badanej                 x 100 pkt

      gdzie Pc – punkty za oferowaną cenę brutto ( max. 100 pkt.)

 

W przypadku gdy wyliczona zgodnie z powyższymi wzorami liczba punktów nie stanowi liczby całkowitej, Zespół zaokrągla ją w górę do dwóch miejsc po przecinku.

 Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę która uzyskała największą liczbę punktów.

 W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert tej samej, największej liczby punktów, Zamawiający organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do Wykonawców, którzy złożyli te oferty.

 7.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1 Zamawiający zastrzega prawo do:

a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b)   żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

c)    zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d)   zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym,

e)    wyłącznej interpretacji zapisów Dokumentacji przetargowej.

7.2 Termin związania z ofertą : 30 dni

7.3  Zamawiający powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.

7.4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wypełniony  Załącznik nr 1 do umowy – Zestawienie opracowań stanowiących przedmiot umowy (forma  papierowa i elektroniczna). Zamawiający zastrzega prawo do wniesienia  uwag do Załącznika w zakresie wartości wynagrodzenia brutto poszczególnych etapów i % wartości wynagrodzenia netto.

7.5  Zamawiający zastrzega prawo do:

-   zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,.

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.09.2015
Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grzegorz Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2015 13:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 3946
06 listopada 2015 15:09 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [imgy060305080001.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2015 14:07 (Sebastian Pyzalski) - Usunięcie załącznika [za_nr_2_projekt_umowy.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2015 14:07 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)