1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację zadania pn. „Zagospodarowanie wzgórza przy ul. Św. Brunon - zaprojektuj i wybuduj”
1.1 Projekt budowlany
1.2 Roboty ogólnobudowlane na podstawie projektu budowlanego
Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa Dokumentacja Przetargowa
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy.
2.2. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od dnia podpisania Umowy
3. TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.
3.1. Termin składania ofert upływa dnia 14.08. 2015 r. o godz. 12.00.
3.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 114 w dniu 14.08.2015 r. o godz. 12.103.3. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Anita Chmielewska – Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 7324 144
Sebastian Pyzalski - Główny specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego, tel. 0-87 7324 120
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
5. Dokumentację Przetargową można odebrać w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087-7324120 oraz 087-7324122 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl