Przetargi

Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów płatnych

Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów płatnych

 

 Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 tys. euro

 

na wykonanie zamówienia pn.:

„Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów

płatnych, w lokalizacjach j.n.:  

  • plac Andrzeja „Balona” Tarasiewicza oraz w części działki, na której zlokalizowany jest w północnej części parking przyległy do alejki parkowej,
  • parking z wjazdem i wyjazdem z ulic: Owsianej i Wodnej, w okresie od dnia: 01 lipca 2015 r. do dnia: 31 sierpnia 2015 r.

Przedmiotem zamówienia jest:

-  wydzierżawienie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów;

-  dostawa i montaż  wydzierżawionych dwóch urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego;

-  przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;

-   serwisowanie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie parkingów płatnych, w okresie od dnia: 01 lipca 2015 r. do dnia: 31 sierpnia 2015 r.;

- dostawa materiałów eksploatacyjnych do dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów (parkomatów)  w okresie od dnia: 01 lipca 2015 r. do dnia: 31 sierpnia 2015 r.;

- demontaż dwóch urządzeń przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji.

Pozostałe obowiązki Wykonawcy Zamówienia:

a)  Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawę lub wymianę urządzenia, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzenia nieczynnego w okresie funkcjonowania płatnych parkingów.  

b) Usuwanie wszelkich awarii:

-  w terminie nie dłuższym niż 5 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu,

-  do godziny 9.00 dnia następnego – w przypadku powzięcia wiadomości o awarii po godzinie 14.00, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała.

c) Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy.

  •  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył i zamontował dwa parkomaty w terminie do dnia 26 czerwca  2015 r. oraz dokonał ich montażu do istniejących fundamentów betonowych z płytami stalowymi o wymiarach 250 mm x 420 mm, za pośrednictwem czterech śrub stalowych fi=18 mm;
  • Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. nr 104. 

  • Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 czerwca 2015 r., o godz. 12.10. w siedzibie Wydziału Inwestycji – Referatu Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 114.                                   
  • Kryteria oceny i wyboru oferty:  cena 100 pkt.
  • Dokumentację przetargową można odebrać w siedzibie Wydziału  Inwestycji – Referat Inwestycji Urzędu Miejskiego,  pok. 114, w godz. 8.00 – 15.00 po wcześniejszym złożeniu telefonicznego  zapotrzebowania na nr tel.: 0 87 73 24 120 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.  
  • Zawartość oferty:

 -  Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej, z podaniem wynagrodzenia miesięcznego ryczałtowego – powiększonego o należny podatek VAT.  

-  Wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy „Projekt umowy” zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do dokumentacji przetargowej,

  •  Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Anita Chmielewska  –   Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku tel.  87 73 24 144,  

                                                        

           BURMISTRZ     

          Miasta Giżycka    

                  (-)            

Wojciech Karol Iwaszkiewicz

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.05.2015 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 maja 2015 16:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 2087
11 czerwca 2015 12:26 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2015 16:01 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [dokumentacja_przetargowa__ii_termin.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2015 16:00 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)