Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 tys. euro
na wykonanie zamówienia pn.:
„Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów
płatnych, w lokalizacjach j.n.:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wydzierżawienie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów;
- dostawa i montaż wydzierżawionych dwóch urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego;
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
- serwisowanie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie parkingów płatnych, w okresie od dnia: 01 lipca 2015 r. do dnia: 31 sierpnia 2015 r.;
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów (parkomatów) w okresie od dnia: 01 lipca 2015 r. do dnia: 31 sierpnia 2015 r.;
- demontaż dwóch urządzeń przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji.
Pozostałe obowiązki Wykonawcy Zamówienia:
a) Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawę lub wymianę urządzenia, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzenia nieczynnego w okresie funkcjonowania płatnych parkingów.
b) Usuwanie wszelkich awarii:
- w terminie nie dłuższym niż 5 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu,
- do godziny 9.00 dnia następnego – w przypadku powzięcia wiadomości o awarii po godzinie 14.00, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała.
c) Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy.
Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. nr 104.
- Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej, z podaniem wynagrodzenia miesięcznego ryczałtowego – powiększonego o należny podatek VAT.
- Wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy „Projekt umowy” zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do dokumentacji przetargowej,
Anita Chmielewska – Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku tel. 87 73 24 144,
BURMISTRZ
Miasta Giżycka
(-)
Wojciech Karol Iwaszkiewicz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku