Przetargi

Rozeznanie rynku „Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego na terenie miasta Giżycka” /do 1.08.2014 r./

                                                                          Giżycko, dnia 25.07.2014 roku

WM.603.1.29.2014.JS

Rozeznanie rynku

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości do 30.000 euro z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zm.) na mocy art. 4 pkt 8 w/w ustawy proszę o złożenie  oferty na:

„Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego na terenie miasta Giżycka”

1. Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

 al. 1 Maja 14,

11-500 Giżycko

Tel. 087 732 41 31

Fax: 087 428 52 41

urzad@gizycko.pl

 1. Przedmiot zamówienia

  1. Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego w przy ul. Jasnej w Giżycku – obszar określony na załączonej mapie (z możliwością przeniesienia w inne miejsce).
  2. Rejestracja obrazu „on line” (na żywo) oraz możliwość podglądu na żywo w Centrum Monitoringu Urzędu Miejskiego w Giżycku przy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
  3. Archiwizacja zapisu obrazu z możliwością odtworzenia materiału z okresu ostatnich 30 dni.
  4. Parametry obrazu:
  • możliwość identyfikacji tablic rejestracyjnych pojazdów na granicy monitorowanego terenu,
  • możliwość identyfikacji postaci (sylwetki) uczestników zdarzenia,
  • odczyt i zapis w trybie dzień/noc (obserwacja w podczerwieni) z możliwością odtworzenia widocznego obrazu,
  • możliwość archiwizacji obszaru w ogólnodostępnych formatach zapisu obrazu tj. mpeg, avi, H264,

      5. Montaż urządzeń w miejscu niedostępnym dla osób postronnych.

      6. Warunki pracy urządzeń:

  • praca na zewnętrz 24 h/dobę,
  • praca całoroczna,
  • obudowa oraz zastosowane elementy powinny zapewnić prawidłową prace systemu w terenie.

       7. Zasilanie urządzeń – dopuszcza się zasilanie urządzeń w terenie ze słupów oświetlenia ulicznego w czasie świecenia  lamp ulicznych.

        8. Przesył danych z miejsca monitorowania do Centrum Monitoringu Urzędu Miejskiego w Giżycku w sposób niemożliwy do odczytu przez osoby nieuprawnione.

        9. Archiwizacja materiału w formie bezpiecznej.

        10. Dostęp do zarejestrowanego materiału wyłącznie dla osób uprawnionych.

         11. Możliwość podglądu „on line” z dowolnego urządzenia podłączonego do sieci internet – opcja.

Zamawiający wymaga w ofercie opisania głównych parametrów technicznych proponowanych urządzeń tj. rozdzielczości kamer, jakości rejestrowanego sygnału, jakości rejestrowanego materiału oraz terminu uruchomienia systemu od dnia podpisania umowy.

3.      Opis sposobu obliczania ceny.

Cenę należy określić w złotych polskich – PLN (cenę brutto).

 4.      Termin realizacji zamówienia.

12 miesięcy od dnia uruchomienia systemu.

 5.      Warunki płatności.

1)      Faktury będą płatne przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe.

2)      Za datę zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.

 6.      Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczania ceny.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  • kryterium: cena – 100%

Sposób oceny ofert:

Wc = Cn / Cb x 100 pkt

Wc- wartość punktowa oferowanej ceny oferty

Cn - cena najniższa (cena brutto)

Cb – cena badana (cena brutto)

 7.      Miejsce, sposób i termin składania ofert.

  • Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej  kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta „Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego na terenie miasta Giżycka” – nie otwierać przed dniem 1.08.2014 r., do godz. 12.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
  • Termin składania ofert upływa dnia 1.08.2014 r., godz. 12.00. Oferty złożone po   tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

 8.      Dane don kontaktu:

Urząd Miejski w Giżycku

Al. 1 Maja 14,

11-500 Giżycko

Jacek Stankiewicz

Tel. 087 73 24 131

e-mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl

Szymon Grabowski

Tel. 087 73 24 140

e-mail: szymon.grabowski@gizycko.pl

      Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

  • ofertę cenową –zał. nr 1

 

Gmina zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy.

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty

 

 

 

 

                                                                 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.07.2014
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (RGKOŚ) Wydział Mienia
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2014 10:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Stankiewicz
Ilość wyświetleń: 2482
25 lipca 2014 10:06 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [mapa__obszar_monitorowanego_terenu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2014 10:02 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [oferta_cenowa.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2014 10:01 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)