Gmina MiejskaGiżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy alei 1 Maja w Giżycku od 1 lipca 2014 roku do 30 czerwca 2015 roku
Wspólny słownik zamówień (CPV):
9837111-5 – usługi utrzymania cmentarzy
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie całorocznego, bieżącego utrzymania cmentarza komunalnego przy alei 1 Maja w Giżycku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uwaga: zaleca się, aby w celu właściwego przygotowania oferty Wykonawca dokonał we własnym zakresie i na własny koszt oględzin terenu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
Do zakresu zamówienia wchodzi m.in. następujący zakres prac:
a) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej (pas 10 metrów), usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;
b) Wykonawca jako wytwórca odpadów, zagospodaruje odpady powstające w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w przepisach a w szczególności w:
c) zimowe utrzymanie cmentarza, w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku,
d) zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł ogrodzeniowych itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych;
e) gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawników, przycinkę krzewów i żywopłotów oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza;
f) otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarza zgodnie z Regulaminem korzystania z cmentarzy komunalnych w Giżycku stanowiącym załącznik do SIWZ;
g) otwieranie i zamykanie bram w celu umożliwienia wjazdu zakładom kamieniarskim, zakładom usług pogrzebowych, osobom prywatnym po wcześniejszym zgłoszeniu przez zarządcę;
h) otwieranie i zamykanie bram, w celu wywozu odpadów z terenu cmentarza oraz potwierdzanie ilości wywiezionych odpadów;
i) zbieranie odpadów leżących na terenie cmentarza i umieszczanie ich w kontenerach na odpady;
j) bieżący nadzór oraz informowanie o nie przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych w Giżycku,
k) bieżące informowanie o wszelkich istotnych dla Zamawiającego kwestiach (przepełnione pojemniki na odpady, sytuacje zagrażające bezpieczeństwu przebywających na terenie cmentarza osób oraz bezpieczeństwu mienia itp.).
● Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni oraz zimowe utrzymanie na terenie cmentarza oraz jego funkcjonowanie w godzinach określonych w Regulaminie użytkowania cmentarzy komunalnych w Giżycku.
● Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, a w razie konieczności w niedziele i dni świąteczne.
● Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
● Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
Termin składania ofert upływa 18.06.2013r. o godz. 1200.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pokoju 110 w dniu 18.06.2014 r.o godz. 1210.
Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami: Jacek Stankiewicz – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 131, e:mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl.
Zawartość oferty:
- wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT,
- umowa
- regulamin użytkowania cmentarzy komunalnych w Giżycku
- harmonogram płatności
- plan cmentarza.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Dokumentację przetargową można odebrać osobiście Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 110 lub pobrać ze stronyinternetowej www.bip.gizycko.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku