Przetargi

Remont oznakowania ulic w Giżycku w latach 2013 – 2014

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  

o wartości poniżej 14 tys. euro

na wykonanie zamówienia:

 

„Remont oznakowania ulic w Giżycku w latach 2013 – 2014”

wspólny słownik zamówień (CPV) – 

 45233290-8  instalowanie znaków drogowych

  45233221-4 malowanie nawierzchni

 45233270-2  malowanie nawierzchni parkingów

 45233292-2  instalowanie urządzeń ochronnych

 

  • Zamówienie dotyczy oznakowania ulic, którego orientacyjny zakres napraw w skali 1 roku, zawiera: 
      • Zakres 1: remont i montaż oznakowania dróg wewnętrznych i gminnych - 55 szt.,
      • Zakres 2: remont i montaż oznakowania informacji turystycznej /średnia pow. 0,24 m2/ - 3 szt./0,72 m2,
      • Zakres 3: remont /w tym wymiany słupków/ i montaż nowych tabliczek z nazwami ulic - 25 szt.,
      • Zakres 4: remont i montaż barier łańcuchowych oraz barier typ. „olsztyński’  - 6 m, 
      • Zakres 5: oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych -139 m2,
      • Zakres 6: montaż progów zwalniających - 1 szt./5,00 m,

 

  • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminie od dnia 01 stycznia 2013 r. Umowa zostanie zawarta na okres dwóch lat do dnia 31 grudnia 2014 r..
  • Termin składania ofert upływa dnia 05 listopada 2012 r. o godz. 12.00.

  • Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 listopada 2012 r., o godz. 12.10. w siedzibie Wydziału Techniczno Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego, pok. 114.                                   

  • Kryteria oceny i wyboru oferty:  cena 100 %.

  • Zawartość oferty:
      • Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej, z podaniem cen jednostkowych do kosztorysowania – powiększonych o należny podatek VAT (kolumna – Cena jednostkowa /brutto/), „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3,
      • oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne  i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,  
      • oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
      •  Wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2009-2011 o podobnym charakterze do przetargowego przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do dokumentacji przetargowej, z określeniem ich wartości i zakresu,  
      • oświadczenie, że Wykonawca dostarczy znaki drogowe, które będą spełniać wszelkie wymogi jakościowe dopuszczające je do użycia zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach, Załączniki nr 1-4 do Roz. MI z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego  i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220, poz. 2181), 
      • oświadczenie, że Wykonawca wykona wszystkie prace zgodnie z Roz. MI z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
      • oświadczenie, że Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 10 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającej, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą w dokumentacji przetargowej kwotę, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
  • Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno Inwestycyjnego  

Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.10.2012 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 października 2012 12:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 3448
18 października 2012 12:35 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu.
18 października 2012 12:33 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu.
18 października 2012 12:31 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu.