Przetargi

Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny (rolba) do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30x60 m/do 8 lipca/

                                                         

 

 

 


Giżycko: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny (rolba)
do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30x60 m
Numer ogłoszenia: 180307 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny (rolba) do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30x60 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę i rozruch fabrycznie nowej samojezdnej maszyny (rolba) do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30x60 1 Maszyna stanowiąca przedmiot zmówienia powinna posiadać: - jednostkę napędową: silnik elektryczny o mocy min. 20kW z napędem hydraulicznym z ogumieniem z kolcami, - akumulator lub zespół akumulatorów o pojemności
min. 620 Ah, - bezstopniową przekładnię biegów z biegiem przednim, wstecznym, - hamulec ręczny, - oświetlenie zewnętrzne, - długość całkowitą pomiędzy 4000mm a 4200mm, - szerokość całkowitą pomiędzy 1900mm a 2500 mm - wysokość całkowitą pomiędzy 2100mm a 2500 mm - wysokość maksymalna przy opróżnianiu zbiornika na śnieg 3000mm - promień skrętu maksymalnie 5000mm - zbiornik na wodę min. 900 litrów - zbiornik na śnieg min 3,0 m3 - szerokość noża strugającego min. 2100 mm - dzielony nóż strugający, - stały hydrauliczny docisk noża min. 15 bar - głębokość strugania min. przedział 0,1÷10mm - boczny frez sterowany hydraulicznie do ścinania lodu przy bandzie, - rolki do bandy, - system polewania i polerowania tafli lodowej, - system wsysania wody z tafli lodowej, - tkaninę do polerowania wody, - ogrzewanie ślimaka, - automatyczny zawór odcinający wodę przy tankowaniu, - awaryjny wyłącznik maszyny, - minimum dwa komplety noży zapasowych - uchwyt do ostrzenia noży, - koło zapasowe, - ładowarkę szybkiego ładowania akumulatorów, - aparaturę kontrolno-pomiarową: stanu naładowania akumulatora, temperatury oleju hydraulicznego, licznik motogodzin, ilości wody w zbiorniku, ciśnienia oleju, głębokości strugania frezu bocznego, - instrukcję obsługi z katalogiem części zamiennych, - zestaw niezbędnych kluczy i urządzeń do obsługi w czasie eksploatacji, - oznakowanie CE 2 Dostarczenie do maszyny pełnej dokumentacji technicznej w języku polskim. 3 Przeszkolenie czterech pracowników (teoria i praktyka) w zakresie: - obsługi maszyny do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej, - podstawowego serwisowania maszyny. 4 Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na bezawaryjne działanie dostarczonej w ramach niniejszego zamówienia maszyny do czyszczenia lodu (rolba) na okres minimum 24 miesięcy oraz 60 miesięcy na zabezpieczenia antykorozyjne licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 5 Świadczenie w okresie gwarancyjnym
(24 m-cy) pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie
z dokumentami gwarancyjnymi, dokumentacją techniczną w cenie niniejszego zamówienia. 6 W okresie gwarancji czas realizacji serwisowej 12h od pisemnego zgłoszenia (e-mail, fax,) przez Zamawiającego lub Użytkownika przez 7 dni w tygodniu, w przypadku gdyby naprawa maszyny wymagała okresu dłuższego niż 24h Wykonawca zapewni na swój koszt maszynę zastępczą o podobnych parametrach.
W przypadku nie dostarczenia maszyny zastępczej Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości
2000 PLN za każdy dzień zwłoki. Zapłata nastąpi na podstawie poprawnie wystawionej faktury przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium
w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy i 00/100 złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 10.1 SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany
w punkcie 1.6 SIWZ, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz.275 ). Jeżeli wadium zostanie wniesione
w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny (rolba) do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30x60m. Oryginał dokumentu, świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7.3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy samojezdnej maszyny do czyszczenia i konserwacji tafli lodowej.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi: 1 Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 Wraz z ofertą powinny być złożone:
1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Załączniki w postaci dokumentów opisanych w Rozdziale 4 SIWZ 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a) ustawowej zmiany podatku VAT, b) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy (anomalia pogodowe, klęska żywiołowa). c) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno - Inwestycyjny (pok. 114) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=180307&rok=2011-06-30

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.06.2011r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Kuliś
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 czerwca 2011 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3628
11 lipca 2011 11:51 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu.
11 lipca 2011 11:51 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
30 czerwca 2011 14:25 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [siwz_do_ogloszenia.doc] do dokumentu.