Komunikaty

Obwieszczeie Burmistrza Miasta o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji celu publicznego.

 

BURMISTRZ MIASTA

WPI.6733.06.2025.AZ                                                                                                                 Giżycko, dnia 01.07.2025 r.

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA GIŻYCKA

 

Zgodnie z art. 49, art. 10 § 1 oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)

ZAWIADAMIAM

,że w dniu 01.07.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

 

Rozbudowie magistralnej sieci wodociągowej w obrębie działek o nr ewid. 381/1, 379/6, 299/3, 378/3, 355/2, 379/4, 378/2, 378/4, 357/2, 299/2, 357/10, 357/5, 360/1 (obręb 01 miasto Giżycko).

 

W związku z powyższym informuje się, że z zakresem projektowanej inwestycji można zapoznać się w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim w Giżycku, Al. 1 Maja 14, pokój
nr 114 (Wydział Planowania i Inwestycji) w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz od wtorku
do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

 

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Data publikacji obwieszczenia: 01.07.2025 r.  

 

 

 

 

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 7.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – Urząd Miejski w Giżycku informuje, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przekazanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Giżycka zwany dalej: "Administratorem". Kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty - adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub telefonu pod numerem: 87 7324 111.

Istnieje możliwość skontaktowania się także z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych  Osobowych pisząc na adres: dpo@gizycko.pl lub telefonując pod numer: 87 7324 113.

2. Pani/Pana dane będą przetwarzane celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych we wniosku jest konieczna celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

3. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych opisanych powyżej. Urząd Miejski w Giżycku przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – Urząd Miejski w Giżycku zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.

4. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres realizacji zadania stanowiącego podstawę ich przetwarzania z uwzględnieniem okresu archiwizacyjnego, wynikającego z odrębnych przepisów.

5. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

7. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

Powyższą informację zamieszcza się:

1.        na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Giżycku

2.        na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2025 13:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksandra Zalewska
Ilość wyświetleń: 75
01 lipca 2025 13:07 (Aleksandra Zalewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2025 13:06 (Aleksandra Zalewska) - Dodanie załącznika [skan_obwieszczenia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2025 13:06 (Aleksandra Zalewska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)