W związku z nowelizacją ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz w oparciu o Uchwałę nr XLIII/54/10 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 1 lipca 2010 roku w sprawie: określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, przedstawiamy wszystkim działaczom organizacji pozarządowych z Giżycka - Projekt Uchwały w sprawie trybu powoływania członków Giżyckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz organizacji i trybu jej działania.
Uwagi i wnioski dotyczące ww. Uchwały mogą składać wszystkie organizacje pozarządowe, nie później niż 14 dni od daty umieszczenia projektu na stronie internetowej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres ewelina.chmielewska@gizycko.pl lub tradycyjnej: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, z adnotacją - Wydział Promocji (konsultacje w sprawie trybu powoływania członków Giżyckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz organizacji i trybu jej działania).
Wszelkie sugestie będą analizowane i w miarę możliwości uwzględniane.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku